Másnak is kemény/keményebb a kuplung?
1.5 hónapja vizsgáztam le és fura dolgot tapasztaltam meg anyum autóján.A kuplung az övén jóval keményebb mint a tanulóautón illetve nem lehet úgy elindítani az autót hogy csak elkezdem felengedni a kuplungot,kell mellé gázt is adni.Azt olvastam,hogy márkáként változik a kuplung keménysege és pont a japánoknak keményebb.(Annyira fura és szokatlan volt hogy inkább nem indultam el)
Anyum autója egy 2018as Nissan Qashqai amin tanultam az pedig egy Seat Ateca.
Megköszönném ha valaki olyan aki ért az autókhoz felvilágosítana hogy ez mitől lehet.A puhább valahogy jobban bejött
"mint a tanulóautón illetve nem lehet úgy elindítani az autót hogy csak elkezdem felengedni a kuplungot,kell mellé gázt is adn"
Ezt hivom en a tanulok felrevezetesenek.
Elhitetik a tanuloval, hogy gaz nelkul is el lehet indulni(meg van emelve direkt az auto alapjarata). Az A4-es Audimmal sem tudnal elindulni gaz nelkul, pedig turbo dizel.
A kuplung pedal kemenysege fugg a kinyomo csapagy allapotatol.
Nekem volt olyan autom, amin a lanyom nem tudta benyomni a kuplung pedalt, kozvetlenul kuplungcsere elott..
Mi köze a turbó dizelnek a gáz nélküli elinduláshoz? 😀
Inkább a ccm számít és a hengerek.
Egy 5000ccm v8 akkor is megindul ha alapjáraton leugrasz a kuplungról.
Az ilyen fűnyíró motoros 1.4, 1.6, 2.0 persze, hogy kell gáz, vagy sokáig tartani a fogásponton de akkor meg gyök kettővel fog elindulni.
#14.
Tessék mondani, a kuplung keménységének mi köze lehet a kinyomócsapágy állapotához?🤔
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!