Bmw E60 Autoról vélemények?Tapasztalatok?
Autóra szánt jelenlegi összeg 3-3,5milló forint nagyjából.
Nézegettem a használtautókon 1,5-2m forintból már igen jól felszerelt,és viszonylag kultúrált 25d,20i illetve 30d motoros változatokat is lehet kapni.
Mondjuk a 25d egy elég jól bevált autó,mi baja lehet egy E60 25d motoros autónak?
Ha a porlasztói és a turbo is jó benne?
Max futómű baja lehet esetleg nagyobb kiadás az automata váltó cseréje illetve felujitása lehet de az is és a vezérlés csere is kompletten max 500-1m-ig megáll.
Illetve még audi a6 c6 3.0quattro nézegettem.
Valakinek vélemény ?
ESetleg személyes tapasztalat?
Mi a már emlitett autók mondjuk 1éves költsége?
A fogyasztása nem számit még ha benzines is lenne.
Mielőtt bárki megemlitené,ez csak egy kérdés,nem fillérb""szó vagyok!Pusztán érdekel kinek mi a véleménye ezekről a már 10-15évnél is idősebb példányokról.
Válaszokat előre is kössz!
Nekem először 2006-os E61 52öd volt M47 motorral, a motor N47 előtinagyon jó lett volna, de nagyon sok baja volt az autónak, ahol mindig repkedtek a 100-500 eurók.
A szerelőm az 530d-t ajánlott, viszont óva intett a dupla turbóstól, ami akkor még 535d-re hallgatott ugyanazzal a 3 literes alappal.
Vettem egyet kb 1 éve, eddig csak klimakondezátort kell cseréltetnem, mert akkora buta rács van a vesénél, hogy kavicsot kapott. (ez megtörtént az előzőnél is.
Tehát ha jól értem neked a legbeváltabb E60 dizelből a 3literes volt?!
Gondolom a 218le gondolsz,és nem a 231le-re?
E60om van, de nagyon hit or miss. Kifoghatsz egy megkímélt, nagyon karbantartott szép példányt, ahogy egy szétrugott, olajat fosós kotlákot. Hatalmas a szórás.
Motor: M57, a benzinesek kényesek, meg már öregek és sok bajuk előjön. Kivéve korai 520i, meg 540i, 550i.
2: 173 kW van a forgalmiban, akkor az az utolsó széria mit kiadtak 2010-ben 235 lóval.
Nekem eddig bejött, bár még kell pár km-t menne vele.
E39-cel (245 le) mentem 100 ezret, az jó volt. Nem volt több költenivaló, mint mondjuk egy VW corradora abban az időben.
Utána E46 M47-tel (136le) 100 ezret, na ott sem sokat kellett költeni.
Aztn ezen felbuzdulva vettem E61 M47-et 163 lóval, na itt sok volt a baj, és 100 ezer után azt mondta a szerelő, ajándékozzam el, jobban járok.
Most az 530d-t úgy vettem a szerelő tanácsára, hogy elmentünk a TüV-höz és végignézhettem a vizsgát, és mindent átnézhettem magam is.
Igen ez igy van!De ez nem csak bmw palettákra igaz.
Mondjjuk benzinből is láttam sok 25i-t,de most hogy irod hogy annyira kényesek,ig lehetséges mégis a dizelnél maradnék.
6: nem ismerem a 2.5d (ugye nekem 20d volt). Elvileg az 520d-ből (és azalattiakból) csak az N47-es motorok a feketebárányok, szaggatják a vezérműláncot idő előtt, meg megeszik a főtengellyel egybeépített lánckereket.
A 25-ösről nem hallottam ilyeneket.
Nem könnyű kérdés, de röviden:
-az E60 BMW messze nem olyan rossz, mint amilyen a híre, sőt, kifejezetten egy jó konstrukció.
-a helyzet, hogy az Audi A6 C6 mégjobb, szerintem minden idők egyik legjobb Audija, de picit elfogult vagyok.
-mindkettőből a 6 heneres dízelt ajánlom, a 4 hengeresek nem is illenek ilyen autóba, és problémás is mindkettő. A BMW-ben az 525D és 530D-ben egy az egyben ugyanaz a motor van, csak a 2.5 verzióban kissebb a furat és a löket, de a blokk és az alkatrészek ugyanazok. Egyforma jó mindkettő. Érdemes 530-as venni, mert fogyasztás minimálisan több, de mégiscsak erősebb sokkal.
Mi baja lehet ilyen autóknak? Igazából bármi. 6 henger, 6 befecskendező, turbó, bonyolult igényes futómű, automataváltó, erős fékek. Ezek mind mind egyenként többszázezer forintos tételek. Sosem tudhatod, mi mikor hal be. Ezzel jár.
Személy szerint nekem sok ideig volt A6 C6 3.0 TDI, most pedig évek óta A6 C7 van, ismerem jól a modellt, nekem az A6 a favorit. De az E60 is nagyon jó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!