Miért villan fel a töltésjelző ha be van kapcsolva a klíma?
Akkor vettük észre elsősorban, mikor üzemelt a klíma, akkor is csak akkor, ha kanyarodtunk vele, vagy lassításnál.
Hosszbordás szíj csúszik? Nem feszül eléggé?
Skoda roomster
Előre is köszönöm.
"Hosszbordás szíj csúszik?"
A hosszbordásszíj hajtja a klímát és a kormányszervo szivattyúját is? Akkor gyanús, hogy a terheléstől megcsúszik a főtengely szíjtárcsáján.
Általában automatikus feszítő van. Nem lehet állítani. Ha a szíj nem feszes, a feszítőt cserélni kell. Vagy léteznek felpattintós, feszítő nélküli szíjak is. Mindkét esetben jogos a szíjcsere. És amikor nincs fent a szíj, ellenőrizni kell, hogy minden akadálytalanul és ropogás nélkül forog-e, ahogy kell.
"Alapjáraton, állóhelyben nem."
Akkor sem, ha megmozgatod a kormányt?
Mennyire esik vissza a fordulat?
Menet közben is leeshetett a fordulat, mert éppen ki volt nyomva a kuplung?
Ma mentem vele én is, mert eddig más elmondása alapján írtam ide. Rossz volt a megfogalmazás.
Ha be van kapcsolva a klíma, akkor 10-ből kb 3x miután kinyomom a kuplungot a fordulat leesik 0-ra, leáll az autó és a töltésjelző lámpán kívül semmi mást nem rak ki.
Pl.:
Megyek, kanyarodni kell, kinyomom a kuplungot, vissza 2. és mire visszajönne a kuplung addigra már a motor áll.
Első két alkalommal azt hittem én vagyok a balfasz és 4.-et kapcsoltam, bár sosem fordult még elő, de mondom hátha.
Aztán mikor kinyomott kuplunggal is megtörtént, akkor már értettem az előzőeket.
Vagy ha pl. egy táblánál állok meg és kinyomom a kuplungot akkor és mintha a kuplunggal állítanám le, szabályosan leáll.
De csak klímával tapasztaltuk.
Egyébként alapjárat gyönyörű, még akkor is ha megy a klíma.
De menet közben ezt produkálja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!