Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy kell tesztelni, hogy...

Hogy kell tesztelni, hogy biztosan nem maradt levegő a fékrendszerben?

Figyelt kérdés
Cseréltem fékfolyadékot az autómon, hogy kell tesztelni, hogy az összes levegő kijött-e?
2023. jún. 15. 00:33
1 2 3
 1/28 anonim ***** válasza:
Satufek kb 40-50km/h-val valami elhagyatott helyen...
2023. jún. 15. 01:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/28 anonim ***** válasza:
0%

A fékcső hosszából kiszámolható a folyadékmennyiség. Ha ennyi átment rajta plusz még egy kevés légtelenítéskor, akkor biztos lehetsz benne, hogy nincs benne levegő. Nyilván ha levegő jön ki, akkor újra kell kezdeni a mérést.


A légmentességet a pedálon is érezni lehet. Kemény, határozott helyen fog, többször benyomva is ugyanott áll meg.

2023. jún. 15. 03:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/28 anonim ***** válasza:

2. Kiszámolni??

Te se tudod mit írsz.

2023. jún. 15. 06:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/28 anonim ***** válasza:
0%
Általános iskolás matematika.
2023. jún. 15. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/28 anonim ***** válasza:
75%
Nem kell semmit számolgatni,mert szemmel látható a folyadék színéből,hogy kijött a régi, és mért az új jön a légtelenítő csövön. Az alapszabály meg az hogy addig kell csinálni,hogy ne jöjjön buborék. Pedálon meg érezni ha levegős valahol, mert jobban bemegy, meg nem olyan határozott a fogáspontja.
2023. jún. 15. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/28 anonim ***** válasza:
0%
Gratulálok. És ha új folyadék jön, de buborékos még? Mégis jobb, ha kiszámolod és méred.
2023. jún. 15. 07:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/28 krwkco ***** válasza:

"Cseréltem fékfolyadékot az autómon, hogy kell tesztelni, hogy az összes levegő kijött-e?"

A fékfolyadékcserének nem az a célja, hogy a levegőt eltüntesse a fékrendszerből. Hanem a régi, nedvességet szívott folyadék eltávolítása. Hogy ez megtörtént-e, azt abból lehet tudni, hogy a régi és új fékfolyadék színe különböző. A szín vagy szürkeség változását kell figyelni a légtelenítő csavarra tett átlátszó csövön. Közben nem ürülhet ki a fékfolyadék tartálya.

A légtelenítéshez pl. a fékdugattyúk szerelése után azt kell figyelni, hogy jönnek-e még buborékok. Mivel a levegőztető csavarok a fékmunkahengerek tetején vannak, a levegő hamar kijön. Az odavezető fékcsövekben nincs levegő. (Vagy ha mégis van, akkor nem légteleníteni kell, hanem a csöveket, csatlakozókat cserélni. )

2023. jún. 15. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/28 anonim ***** válasza:
76%
#6 Te se cseréltél még fékfolyadékot,csak fejben 🤣
2023. jún. 15. 07:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/28 anonim ***** válasza:
0%
Nézd. Ha tudod, hogy hány ml kell kijöjjön buborékmentesen, akkor tudod, hogy tartálytól csavarig 100%-osan légmentesen a folyadék. Hiszen átnyomtál a teljes rendszeresen annyi folyadékot és nem volt buborék. Lehet mondani, hogy egy-két buborék nem a világvége, majd kimegy belőle, de laikusnak sokkal nagyobb segítség az egzakt módszer.
2023. jún. 15. 07:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/28 anonim ***** válasza:

Buborék számoló egy lúzer és csak trollkodik itt.

Azt hiszi más nem ért hozzá.

2023. jún. 15. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!