Hogy kell tesztelni, hogy biztosan nem maradt levegő a fékrendszerben?
A fékcső hosszából kiszámolható a folyadékmennyiség. Ha ennyi átment rajta plusz még egy kevés légtelenítéskor, akkor biztos lehetsz benne, hogy nincs benne levegő. Nyilván ha levegő jön ki, akkor újra kell kezdeni a mérést.
A légmentességet a pedálon is érezni lehet. Kemény, határozott helyen fog, többször benyomva is ugyanott áll meg.
2. Kiszámolni??
Te se tudod mit írsz.
"Cseréltem fékfolyadékot az autómon, hogy kell tesztelni, hogy az összes levegő kijött-e?"
A fékfolyadékcserének nem az a célja, hogy a levegőt eltüntesse a fékrendszerből. Hanem a régi, nedvességet szívott folyadék eltávolítása. Hogy ez megtörtént-e, azt abból lehet tudni, hogy a régi és új fékfolyadék színe különböző. A szín vagy szürkeség változását kell figyelni a légtelenítő csavarra tett átlátszó csövön. Közben nem ürülhet ki a fékfolyadék tartálya.
A légtelenítéshez pl. a fékdugattyúk szerelése után azt kell figyelni, hogy jönnek-e még buborékok. Mivel a levegőztető csavarok a fékmunkahengerek tetején vannak, a levegő hamar kijön. Az odavezető fékcsövekben nincs levegő. (Vagy ha mégis van, akkor nem légteleníteni kell, hanem a csöveket, csatlakozókat cserélni. )
Buborék számoló egy lúzer és csak trollkodik itt.
Azt hiszi más nem ért hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!