A '90-es évekbeli Daewoo-k tényleg rossz autók voltak? Vagy más oka van, hogy a javarészük mostanra eltűnt?
Azért kérdezem, mert a legtöbb '90-es évek közepén-végén gyártott Daewoo-t alig látni már.
Nexia, Espero, Racer, Tico, ezekre gondolok.
Ticot ritkán, a másik 3-at meg szinte sose látom. (Csak a Lanos az amiből viszonylag sok fut még.) Ezzel szemben a más márkájú kortársaikból még bőven van az utakon.
Mi lett ezekkel az autókkal? Nem voltak jó minőségűek a többi akkor elérhető autóhoz képest? Mik voltak a negatívumaik? Hova lettek ezek az autók?
Van itt olyan, akinek volt a fentiek közül valamelyik? Mi volt a tapasztalata vele?
Milyen hülye kérdés ez?
A 20-30 éves autóknak úgy alapból eltűnt a java része. Nyilván mivel a Daewoo alapból csak kis szegletet képviselt az akkori kínálatból, ezért ritkábban is látni.
A kérdező által felsoroltakból erősen réteg autók. A Tico-n kívül a többiről még csak nem is hallottam soha sem.
Így utólag visszanézve látok ilyeneket az utakon most is. De például 20+ éves Kalosokat, Matizokat a mai napig látni forgalomban.
Nyilván ha valamiből volt 10 ezer abból fut még 1000 a másikból volt 100 és fut belőle 10 akkor ritkábban fogja látni az ember.
A Racer konkrétan ugyanaz, mint a Kadett.
Én Kadettet sem szoktam már látni, ugyanúgy eltűntek.
Csak Daewoo-ból alapból kevesebb volt:
2002-ben 50 ezer db Daewoo volt, Opelből 300 ezer, VW-ből 200 ezer és az utóbbiakból azóta hoztak be rengeteget Nyugatról.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!