Ősz óta szenvedek a jogsival és egyszerűen nem tudok átmenni a forgalmin mert mindig találnak valami hibát. Csalnak az óraszámmal, 70+ órát vettem és 35 van beírva, a vb olyan dolgokért buktat amit az oktatóm tanított meg így. Az egyik vb A-ért buktat a második B-ért, mindegyik mást gondol arróp mit hogyan kell. A vizsgákon vadidegen utakra kevernek engem ahol egyik órán se jártam, bukás után több mint egy hónapot várok mindig a vizsgára, aztán előtte veszünk pár órát de ez idő alatt több a kiesés mint a fejlődés. Nem bírom idegekkel, nincs se pénzem se türelmem ezt folytatni. Az ismerőseim csak kenőpénzzel tudtak átmenni ezen a helyen de nekem fel sem ajánlották, pedig könyörögtem hogy kezdjem újra a vizsgát legalább vagy valami. Tegyek panaszt valahol, esetleg menjek ár vidékre? Mit csináljak?
Budapesten fizikai képtelenség 30 óra alatt, sokszor dugóban araszolva, parkolást meg egyéb manővereket gyakorolva megtenni 580 km-t, szóval annál a budapesti iskolánál ahol átlagban ennyi után tesznek sikeres vizsgát, biztos hogy megy a csalás. A valódi átlag 40-50 óra és nem ritka ha még ennél is több. Az oktatóm pl azt mondta, hogy 580 km az kb 60 óra a valóságban, szóval szerintem érdemes ennyivel számolni az anyagiakat is, aztán max kevesebb lesz, de egy jogosítvány ma átlagban fél millió Forint.
2023. jún. 3. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
12/15 anonim válasza:
"Fizikailag képtelenség 30 óra alatt levezetni az 580 km-t"
"Budapesten fizikai képtelenség 30 óra alatt, sokszor dugóban araszolva, parkolást meg egyéb manővereket gyakorolva megtenni 580 km-t, szóval annál a budapesti iskolánál ahol átlagban ennyi után tesznek sikeres vizsgát, biztos hogy megy a csalás. "
Bullshit. Ha megy annyira a vezetes, akkor az oktato vihet autopalyara, ott hamar osszegyulnek a kilometerek.
2023. jún. 3. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
13/15 anonim válasza:
Persze, és mikor fog annyira menni az átlagembernek? A 30. órára? Azelőtt mehetsz te autópályára és krúzolgathatsz ott hogy meglegyen a kilométered, aztán elvisznek vizsgán egy olyan útvonalra amit nem ismersz annyira, mert ugye helyette te pályáztál, hopp nem veszel észre egy bozótok mögött megbúvó jobbkezest időben és meg is buktál. Oktatáson az útvonalakat kell begyakorolni tétel szinten, vezetni az ember úgysem ott abban a 30 órában / 580 km-en tanul meg, úgyhogy akkor már érdemes vizsgafelkészülésre használni, nem km gyűjtögetésre. Ugyanott vagy, ha megvan a km de megbuksz mert benézel valamit, mintha nem mehetsz olyan hamar vizsgára mert nincs meg de mindent begyakorolsz mert van rá időd.
2023. jún. 3. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
14/15 anonim válasza:
En csak a fizikailag keptelensegre reagaltam. En atlag alatti voltam, sokat benaztam, talan a 25. orara ertunk ki az autopalyara. Hogy ki hany ora alatt keszul fel a vizsgara, masik tema.
2023. jún. 3. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
15/15 anonim válasza:
"Ha fele órát ír be, akkor fele órát fizet ki a tanuló."
Elég nyilvánvalóan kettős könyvelés folyik, a saját kis határidőnaplójában írja az oktató a valós számot, az alapján fizetek, a kiskönyvbe meg úgy írja, hogy jó legyen.
Ami az autópályát illeti: mi 40. óra körül mentünk le Hatvanig meg vissza, ez egy két órás kör volt. Nagyon élveztem, sokkal szívesebben vizsgáznék autópályán, mint a városban, de egyrészt azzal a cirka 90 km-rel sokkal beljebb nem vagyok, másrészt a vizsga nem ott lesz, csak kaptam egy hamis magabiztosságot, ami miatt a kövi órán csak mégjobban utáltam, hogy mennyire béna vagyok.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!