Mercedes ML 270 CDI-t szeretnék vásárolni (2003-as). Mire figyeljek, milyen szervizköltségekkel számoljak leggyakrabban? Évente max 10k km lenne vele megtéve, szóval nem napi városi használatra szánnám, inkább kirándulós, nagybevásárlósnak.
'nem uj' - milyen finom megfogalmazasa annak, hogy egy 20 eves autot keszulsz megvenni aminek kb. BARMI baja lehet mar es akar negy masikbol is lehet osszelegozva.
Vigyel magaddal _megbizhato_ szerelot, mert ha te magad szakertesz ott helyben, tuti hogy radmelegitenek valami bontoszokevenyt.
Miért, a passat talán terepjáró volt? Gondol át ezt még egyszer, mennyire van nekem ilyen autóra szükséged. Fenntartása elég költsége, mivel nem elég hogy Merci, még abból is ritka típus.
Amúgy mi bajod a "keletiekkel"? Japán autók egyáltalán nem rosszak ebben a kategóriában, pedig egy Mazda CX-7 sokkal jobb választás lehetne példának okáért ha nagyon az a beidegződés, crossovert vagy terepjárót akarsz.
Ha automata váltó is kell akkor sok versenyző nem marad, Mercin kívül BMW X3/5, Volvo XC70/90, VW Touareg, Nissan Quashai, nagyjából ezek maradnak amelyek még tágasnak is mondhatóak.
Plusz típusok a Chevrolet, Kia, Hyundai gyártmányai, de ezek koreai gyártók, mondjuk nem feltétlen hátrány, fenntarthatóság szempontjából biztos nem. Ha nagy csomi a szempont akkor jelölt lehet Santa FE, aminek 774L-es van. Ezeknél nyilván nincs prémium érzet, sok a műanyag.
Ha prémium beltér is szempont akkor Volvo, Merci, BMW, VW, de nyilván ezek állnak a költséglista tetején.
Szia
Volt ML tulaj vagyok bár nekem 500-as volt, de grand cherokee-m volt ezzel a motorral. Az ML mint autó szerintem a legjobb ebben az évjáratban és kategóriában, bár az XC90 is szuper. Figyelj a rozsdára mert vízbázisú festékkel fényezték, tehát olyan mint a korabeli mercik. Ajtók alja, üzemanyagbetöltő, csomagtérajtó a rendszám felett és az ablak mellett illetve a küszöb de azt nem igazán fogod látni. A futóművel nem volt soha gondom. A beltér jó minőségű anyagokból van ezért nem igazán pusztul. Biztosan tudod hogy ezeket jellemzően trélerezésre használják ami miatt lehet sok kilométer benne de ne ijesszen el ha rendesen karban volt tartva. Az OM647 egy elég jó motor. Porlasztók szoktak megállni és a turbót kell esetenként cserélni. Előbb utóbb neked is kell majd ha nem újak benne úgyhogy erre számíts. Annyi, hogy az ml-Ben a leghátsó hengerből elég nehéz kivenni mert kevés a hely. A váltó a szokásos lassú mercedes váltó, ne várj tőle csodát de a világból kimegy a lassú váltásokkal. Hirtelen ennyi jut eszembe. Ha valami beugrik leírom, ha kérdésed van írj!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!