Maximum hány éves autót vennétek napi használatra?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A napi használat azt jelenti, hogy minden nap elviszed a gyereket a 2 kilométerre levő oviba vagy azt, hogy az ország - vagy akár Európa - különböző pontjain levő telephelyekre perc pontossággal kell odaérned fontos üzleti megbeszélésekre?
Mert aki a járást/megyét sem hagyja el soha annak nem nagy kockázat, ha néha napján lerobban alatta az autó, neki egy 30 éves Swift vagy Punto is kielégítő, de a napi használat nekem azt jelenti, hogy minimum éves országos autópálya matricát is megveszed rá alapértelmezetten, arra meg legfeljebb 8-10 éves autó való.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem az auto kora szamit hanem az allapota.
Kb 15 eves autot vennek es max 25 eves koraban lecserelnem.
Nekem fontos a felszereltseg is. Legyen benne klima, elektromos ablak, kozpontizar, szervo, legzsakok
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha tehetném akkor mondjuk az 1910 körül gyártott modellek közül választanék. Nincs annyi pénzem. Tízszer annyit ér mint ami most jött ki a gyárból
Miértjét jól leírták előttem
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Teljesen mindegy, ez a kor nézése talán még a km-nél is nagyobb önámítás.. Állapot!"
Ezt az állapot témát kezditek már túltolni amúgy.
Komolyan itt mindenki előadja, hogy 35 éves 530.000 km-es autót kell keresni,mert ha jól átnézeted akkor lehet, hogy jobb mint egy 7 éves autó 90.000 km-el. Aztán ahhoz képest meg úgy rugdossátok át a 20 éves kotláitokat a kötelező műszakikon.
Arról nem beszélve, hogy a mai világban vannak olyan extrák, amiket egy átlag ember is már elvárhat egy autótól. Így muszáj szépen lassan fiatalabbat venni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!