Miért vesznek az emberek Opel F Astrát ha G ugyanannyiba kerül?















Az F jobb. Mint sok típusnál, úgy az Astránál is kettessével lépcsőzik a technológia. Az F és a G között minimális a különbség, aztán a H-nál volt egy nagy ugrás, viszont a H és J között megint kicsi a különbség. Ugyanez megfigyelhető például a VW Golfnál is: 3-4 ugyanazt, aztán ugrás, 5-6 ugyanaz, aztán ugrás, stb. És mindez megfigyelhető az ezeken alapuló kis- és nagytestvéreknél is, természetesen.
Szóval van két kb. megegyező autód, persze a G az egy aprócska fokkal modernebb, de lényegi különbség minimális. Na de még valamit figyelembe kell venned: ha a G Astra újabb és "jobb", akkor miért olyan olcsó, mint a régebbi és "rosszabb" F Astra? Valami oka biztos van, nem? Hát ennek két oka lehet: vagy az azonos árú G Astra sokkal romosabb állapotban van, mint az F Astra, vagy pedig a G Astrából az adott modell konkrétan egy fapados felszereltségű, beszéltél itt tempomatról, meg klímáról, de a legolcsóbb szegmensek azok szinte biztosan nem ilyenek, jó eséllyel még az ablak is tekerős. Mert ne felejtsd el, hogy az Astra egy népautó, a legtöbben az alacsony árat látják bennük, azaz az Astrák nagyon nagy része fapados. Na meg van egy harmadik opció is: romhalmaz ÉS fapados.





#1 170 ezerhez közelítve a 10 ezres olajcsere alatt egy millimétert nem csökken az olajszintem, na akkor most mi a helyzet? Lehet nem is Ecotec motor? Véletlenül összeszereléskor egy Ford motor kerülhetett bele, vagy hogy van ez?
Tipikusan az az ember vagy, akinek van egyetlen ismerőse, akinek Opelje van, amiben van 400 ezer kilométer és soha nem törődtek vele, ez az autó eszi az olajat és akkor meggyőződsz róla, hogy "ja hát az összes egy olajzabáló szar". :D De ugyebár egy példára nem lehet szabályt építeni, mert ha lehetne, akkor a te példád alapján elmondhatnánk, hogy minden ember IQ szintje egy számjegyű. Pedig tudjuk, hogy nem így van.





Egyrészt nem mindegy mit mivel hasonlítunk össze. Úgy értem, lehet egy patika G Astra drágább, mint egy lerúgott H.
Másrészt gondolom nosztalgiából. A legelső F-ek már OT-ztathatóak. A régi Ladák, Trabantok sem azért kerülnek esetenként milliókba, mert annyival jobb velük naponta futkosni mint egy G Astrával.





Hülyeség ez az olaj zabálás, olajcsértől olajcseréig semmi olaj zabálás 2005-ös G astra.
225 ezer Km
Ha egy autónak van gazdája akkor nem lesz roncs ha nincs akkor a legújabb is hamar szar lesz.










Az F jó autó de egy karbantartott G astrával jobban jársz.
Mindkettővel rendelkezem a G- t jobban szeretem de az F is megbízható csak foglalkozni kell vele.
Igaz minden autóval kell.
Nekem a G nem eszi az olajat az F viszont szereti.





"Miért vesznek az emberek Opel F Astrát ha G ugyanannyiba kerül?"
Attól, hogy ugyanannyiért hirdetik, nem biztos, hogy ugyanannyiért is kel el.
"Ráadásul klíma sincs legtöbbször az F-ben"
Az bele van árazva.
"tempomat meg soha"
Valaki nem is vágyik rá.
"mind lelakottul néz ki"
Nem néz ki mind lelakottul.
"design is szarul öregedett"
Nem értek egyet, szerintem jó kis formás kocsi. A súlypontja is alacsonyabb, nagyon jól fekszi az utat.
"rozsda is jobban befigyel"
Nyilván ez is bele van árazva vagy a roszdásodás alkualap. Plusz az, hogy hajlamos rozsdásodni, nem jelenti azt, hogy az összes szét van rohadva.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!