A mai modern autókban ér valamit a tolatókamera?
#20 a stabilitas es az aerodinamika kozott nem feltetlenul van ilyen egyertelmu osszefugges.
Az aerodinamikus karosszeria alapvetoen a haladas iranyaba aerodinamikus, keresztbe nem feltetlenul, mivel a menetszel ugye szembol jon.
Igazabol vitatkozhatsz tovabb, de az autogyartok sokszaz oranyi szelcsatorna-kiserlettel jutottak el a mostani formakhoz, nem az ujjukbol szoptak ki oket es foleg nem azert, hogy direkt kitoljanak az egyszeri kocavezetokkel.
A Stift alacsony fogyasztasa a mostani mercevel merve gyenge, kis urtartalmu motornak, a vegletekig optimalizalt fogyasztasnak es visszafojtott teljesitmenynek koszonheto. Megkockaztatom hogy a 130 feletti temponal tapasztalhato kicsi bizonytalansag is reszben direkt azert van, hogy ne is akarj vele ennel gyorsabban menni.
Jó a tolatókamera. Egyetlen nagy hibája, hogy nem mutatja a távolságot. Márpedig akárki akármit mond, abból nem fogja tudni kapásból, hogy milyen távolságra van a mögötte lévő, hogy mondjuk a másik autó elejének pont a felét látja már csak. Mert ez ugye függ a másik autó szélességétől, a kamera látószögétel, hogy mennyire halszem az optikája stb. Saját autón sem biztos, hogy a kamera leghátsó pont. Ráadásul nem is centikre akar beállni az ember, pont az ilyen 60-70-80 centi lenne az érdekes, hogy mindkét kocsi ki tudjon aztán állni, ezt még nehezebb belőni kamerán át szemre.
További "veszélye", hogy az ember belefeledkezik a képébe, aztán mást nem is figyel, pl, hogy oldalról pont érkeznek 50 méterre, amikor tolat ki a parkolóhelyről.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!