Azt hogy a hidraulika meg fogja adni magát lehet látni pár nappal előre?
Nem értek hozzá előre leszögezem, pláne hogy nő vagyok, ezért szeretnék tanácsot kérni. Pénteken vittem el a kocsimat (18 éves) szerelőhöz, a hátsó fékbetét volt elkopva. Kicserélték, majd másnaptól elkezdett világítani a kézifék lámpája a műszerfalon. Őszintén eszembe se jutott, hogy a kézifék behúzásán kívül a fékfolyadék szintjével kapcsolatban is világíthat, ráadásul hétvége volt, így nem törődtem vele. Tudom, meg kellett volna néznem mit jelent még, sajnos nem tettem. Kedden reggel elszállt a fék. A szerelő azt mondta, a hidraulika adta meg magát, és emiatt folyt el a fékfolyadék. Annyi lenne a kérdésem azokhoz, akik értenek hozzá, hogy ez pénteken amikor szerelte az autót nem látszódhatott? Nem szeretném, hogy hülyének nézzenek, de én se szeretném lehülyézni a szerelőt, nem tudom hogy ha ki akarja fizettetni ezt a hibát akkor megemlítsem, hogy ezt látnia kellett volna pénteken, azaz ő a hibás, hogy majdnem összetört a kocsi, mivel nem tudtam megállni, vagy ilyen előfordulhat, nem lehet ezt előre látni?
Egyébként más jelzőfény is világít a műszerfalon aminek nem kéne, többször visszavittem amiatt is, de nem találták meg a hibát, ezért gondoltam, hogy ez a fény is csak valami érintkezési hiba miatt világíthat. Legközelebb komolyabban fogom venni az ilyesmit, de esküszöm fel se merült bennem hogy ekkora gond lehet..
18 éves autóban valószínűleg teljesen független, bovdenes kézifék van. Így a két hiba is független egymástól.
Viszont a fékbetét cseréje közben lehetett olyan behatás, ami elindította az elöregedett fékcső hibáját. De ez nem feltétlenül látszódhatott akkor.
Meg kellett volna nézni legalább a kézikönyvben, hogy mit jelent a hibajel. Örülj neki, hogy fékhibás autóval ennyivel megúsztad.
Újabb példája, hogy miért sajnálatos, hogy a műszaki ismereteket teljesen megszüntették gyakorlatilag. Aki nem hozza a családi háttérből a tudást, konkrétan azt se tudja mit csinál, amikor autóba ül.
#12, 13: Te abban vagy a hibás, hogy az alapvető működési elvekkel sem vagy tisztában, és b/sztál rá, hogy hibajel van a műszerfalon. Ennek semmi köze a szerelőhöz. Nem ő ment vele, amikor ez a hiba előjött. Örülj neki, hogy ennyivel megúsztad, nekem van olyan ismerősöm, aki így tört gtk-ra egy autót. Bukta a lóvét...
Annyit kellett volna tenned, hogy amikor használat közben előjön egy hiba, akkor nem mész tovább mintha mi sem történt volna, hanem cselekszel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!