Mély tisztelettel kérdezem: ezeket a kérdéseket gyerekek írják?
Igen, számít! Arra mennek emberek, felkiáltanak: Nézd! Egyenesben áll a kormánya ennek a személygépkocsinak! És mosolyognak, kéz a kézben mennek tovább.
Egyedül azt nem szokták javasolni, hogy kifele álljon a kerék, mert ha elgurul, akkor közlekedő járművek elé kerül. De szerkezeti ok nincs.
2023. ápr. 18. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
2/32 anonim válasza:
Mondjuk függ attól is hogy hol parkolsz. Ha egy domb tetején akkor nem jó ómen egyenesben hagyni mert ha péntek 13 van a végén az utca alján köt ki a kocsi. De amúgy meg tök felesleges hogyan hagyod a kormányt.
2023. ápr. 18. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
3/32 anonim válasza:
Fizikai oka nincs, gyakorlatban meg ahogy sikerül. Van olyan garázs, ahol direkt nem tekerem egyenesbe, hogy kitolatáskor a kormány mozdítása nélkül jól induljon a manőver.
Azt meg nem is írod, hogy autóról van-e szó, hát motornál ha oldaltámaszon hagyod, ha nem csutkára balra tekered a kormányt, sokkal könnyebben borul fel, ráadásul a kormányzárat sem tudod rátenni más esetben.
2023. ápr. 18. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
4/32 anonim válasza:
Nekem 98%-ban sosincs egyenesben a kormányom. Itthon a beálló alá így tudok csak ráfordulni. Álló helyzetben meg nem szeretem tekergetni a kormányt, csak azért hogy egyenesen álljanak a kerekek. Nem tegnap vettem az autómat, tízen éve használom. A kormánymű, szervó gyári bontatlan.
2023. ápr. 18. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
5/32 anonim válasza:
#1 Értem a viccet, de aki nem ért az autókhoz és semmilyen műszaki affinitása nincs (ami nem szégyen, mind máshoz értünk), annak ez egy jogos kérdés.
Példának okáért: sebességben hagyás. Örök téma, hogy árt-e bárminek. Na most ha ebből indulunk ki, akkor szerintem egy abszolút laikus embernek teljesen jogosan felmerülhet a kérdés, hogy ha a váltó pozíciójának van jelentősége, akkor esetleg a kormány állásának is lehet.
2023. ápr. 18. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
6/32 anonim válasza:
Igazából jobb ha egyenesben van, kevésbé feszül a futómű. De pl lejtőn/emelkedőn megállásnál a biztonság ezt felülírja.
A lényeg, hogy ha helyben tekergetted a kormányt (hely szűkében) akkor utána kicsit gurítsd még meg a kocsit.
2023. ápr. 18. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
7/32 anonim válasza:
Egyenesben szoktam hagyni, mert farral állok be. Sőt, sebességben, kézifék.
2023. ápr. 18. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
8/32 anonim válasza:
#5 Miért lenne örök kérdés? Ha nem hagynám sebességben, elgurulna. Ennyit még elméleti oktatáson is tanítanak annak, aki totál műszaki analfabéta kérdezni.
2023. ápr. 18. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
9/32 anonim válasza:
#8 Igen, erre jön a válasz, hogy ezért van a kézifék és hogy árt a váltónak. Erre te azt fogod mondani, hogy ez hülyeség. Na látod, máris kialakult a vita.
2023. ápr. 18. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
10/32 anonim válasza:
#9 Nem mondom, hogy a kézifék hülyeség, azt mondom, hogy dimben-dombon nem elég régebbi autóknál, nem véletlenül TANÍTJÁK, hogy ilyenkor fokozatban kell hagyni, meg elmesélhetném, hogy én egyszer észre sem vettem, hogy hóban-jégben behúzott kézifékkel tolattam harminc métert, nem füstölt, simán ment az autó. De az idő többségében az Alföldön közlekedem, megálláskor pont érzem, mennyire lejt a talaj, kell-e kézifék a sebesség mellé, vagy sem.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!