Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Évforduló előtt 30 nappal...

Évforduló előtt 30 nappal biztosító váltáskor elég megkötni az újat, vagy le kell mondani/értesíteni kell a régit?

Figyelt kérdés
2023. ápr. 8. 09:01
 1/4 anonim ***** válasza:
A legfontosabb, hogy a „felmondólevél” az évfordulót megelőző 30. napig (írásban) beérkezzen a biztosítóhoz: ne feledje, hogy itt ténylegesen a dokumentum beérkezésének dátuma számít, így érdemes már jóval ezelőtt postára adni a szükséges felmondó nyilatkozatot, méghozzá ajánlott levélként vagy tértivevényként, így szükség esetén igazolni tudja a felmondás biztosítóhoz történő beérkezését. Amennyiben a biztosítóval arról kimondottan megállapodtak, akkor lehetőség van a szerződés elektronikus úton történő felmondására is, de a felmondó nyilatkozatnak ekkor is be kell érkezni a biztosítóhoz az évfordulót megelőző 30. napig.
2023. ápr. 8. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Persze, hogy le kell mondanod! Erre az évforduló előtti 60. és 30. nap között van lehetőséged. Hogy az újat mikor kötöd meg, az teljesen mindegy. Célszerű legkésőbb még az évforduló napján, ha nem akarsz fedezetlenségi díjat fizetni.
2023. ápr. 8. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Ha Netrisken kötöd, akkor nem kell lemondanod, lemondja neked a netrisk. Ezért célszerű rajtuk keresztül kötni a biztit. De amúgy 30 és 60 nap között az évforduló előtt kell megkötni az újat, nem 30 nappal. Nehogy kicsússz a határidőből, mert pl. nem érkezik be hozzájuk a lemondás.
2023. ápr. 8. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

"Ha Netrisken kötöd, akkor nem kell lemondanod..."

Akkor is le kell mondani, csak akkor a Netrisk emberei teszik meg, meghatalmazással! A papírokat ki kell nyomtatnod, aláírnod és szkennelve vagy postán visszaküldened, ha még nem voltál ügyfelük.

Pár éve, amikor épp váltottam, az előzmény biztosítás rajtuk keresztül ment. Az újra az ő kalkulátoruk viszont magasabb díjat kalkulált, mintha én egyénileg közvetlenül a biztosító oldalán tettem volna meg. Felhívtam őket, hogy nem oldható-e meg, hogy náluk is ennyi legyen. A válasz az volt, hogy nem, akkor kössem meg egyénileg. Oké, végülis az is megy on-line, nekem mindegy, hogy melyik oldalon kattintgatok. Mivel az előzményt náluk kötöttem, a lemondásban szerettem volna a segítségüket kérni. A válasz az volt, hogy a nagy "lókukkert"! Ha én egyénileg kötök másikat, ők a kisujjukat nem mozdítják értem. Oké, rendben, kinyomtattam egy lemondó nyilatkozatot, munkából jövet útba ejtettem a biztosító ügyfélszolgálatát. Átvették lepecsételték. Ez sem volt nagy dolog. De azóta, mióta ezt a hozzáállást megtapasztaltam a Netrisk részéről, nem vagyok velük kapcsolatban feltétlenül boldog...

2023. ápr. 8. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!