Évforduló előtt 30 nappal biztosító váltáskor elég megkötni az újat, vagy le kell mondani/értesíteni kell a régit?
"Ha Netrisken kötöd, akkor nem kell lemondanod..."
Akkor is le kell mondani, csak akkor a Netrisk emberei teszik meg, meghatalmazással! A papírokat ki kell nyomtatnod, aláírnod és szkennelve vagy postán visszaküldened, ha még nem voltál ügyfelük.
Pár éve, amikor épp váltottam, az előzmény biztosítás rajtuk keresztül ment. Az újra az ő kalkulátoruk viszont magasabb díjat kalkulált, mintha én egyénileg közvetlenül a biztosító oldalán tettem volna meg. Felhívtam őket, hogy nem oldható-e meg, hogy náluk is ennyi legyen. A válasz az volt, hogy nem, akkor kössem meg egyénileg. Oké, végülis az is megy on-line, nekem mindegy, hogy melyik oldalon kattintgatok. Mivel az előzményt náluk kötöttem, a lemondásban szerettem volna a segítségüket kérni. A válasz az volt, hogy a nagy "lókukkert"! Ha én egyénileg kötök másikat, ők a kisujjukat nem mozdítják értem. Oké, rendben, kinyomtattam egy lemondó nyilatkozatot, munkából jövet útba ejtettem a biztosító ügyfélszolgálatát. Átvették lepecsételték. Ez sem volt nagy dolog. De azóta, mióta ezt a hozzáállást megtapasztaltam a Netrisk részéről, nem vagyok velük kapcsolatban feltétlenül boldog...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!