A Volkswagen Phaeton lehetett volna sikeresebb autó?
Igen, a legfőbb okot én is ebben látom.
Plussz nem ártott volna egy kicsit egyedibb, merészebb forma sem. A Passat CC például gyönyörű autó, valami hasonlóan vonzó karosszériát a Phaetonnak is tervezhettek volna.
ha jobbra csinálták volna a Phaetont, akkor közvetlen ellenfele lett volna cégen belül az A8-nak. a phaeton lett a szegény ember luxusautója, jellegtelen külsővel, belsővel, és a Passatnal nem sokkal különlegesebb extrákkal.
azért lett ilyen, mert ilyenre akarták csinálni. új vásárlókat nyertek vele, még ha nem is egy közkedvelt autó. aki igényesebbre vágyott, és volt is rá plusz pénze, az megvette az A8-at. így a konszernnek 2 "luxuskategóriás" kocsija lett. nyertek rajta.
amúgy a gyárak nem mindig törekszenek arra, hogy mindent kihozzanak egy tipusból. legjobb példa erre talán az Alfa Romeo 8C. gyönyörű, és nagyon keveset gyártottak belőle. csinálhatták volna erősebbre, gyorsabbra, jobb futóművel. csak akkor lenne olyan korabeli (mai) Ferrari, amit lealázna a pályán. a Ferrarit arcontörölni oszrágon belül... hát inkább nem feszítették túl a húrt. így is eladták az összes kocsit, és ezek az autók már így néhány év után kezdenek többet érni eredeti áruknál. különlegesek, de nem olyan jók, mint lehetnének
a Phaeton középszerű, és nem olyan jó, mint lehetne. ilyennek is szánták.
az, hogy a szlovákoknak nincs szépérzékük, nem tesz népszerűvé egy modellt. történelmük sincs.
az meg, hogy sikeres a modell, természetes. szinte minden modell sikeres. a phaetonnal betömtek egy piaci rést. nem jó autó, de veszik, mert igény van rá.
második voltam
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!