Automata váltó a rossz, vagy csak az olaj már régi benne?
BMW e60 530d autóm a nap első indítása után menet közben 80-nal, amikor vált egyet a váltó feljebb, akkor miután váltott és a fordulat ugye lejjebb ment, akkor utána elkezd ugrálni a fordulat és hallani rezgő hangot is az autó utasterében. Nem tudom hogy ez a hang váltó hang e, vagy motorhang, de hangos.
Illetve váltáskor kicsit ránt.
Illetve 20-30 perc közlekedés után szinte elmúlik.
Ez olaj hiba lehet, vagy váltó?
Mert gondolom ha váltó baja lenne akkor tökmindegy hogy hideg vagy meleg az olaj, mindig szarakodna a váltó.
Plusz egy kérdés:
Sima régi módon gep nélkül, vagy gépi olajcsere a jobb?
Van különbség?
2004-es autó.
Amúgy.
De ha az olajcserevel kezdem, es nem az a gond, akkor ketszer kell olajat cserelni.
Ugye?
Esetleg ötletek van, hogy mit csinaljak?
Én azt mondom,hogy hívj fel egy ilyen gépi olajcserével foglalkozó céget. Biztos van tapasztalatuk ,ha volt korábban hasonló gonddal bevitt autó, és az olajcsere megoldotta.
Ha más gond van,akkor az sokba fog fájni, a gépi olajcsere is ilyen 100-as körül van, főleg ha a váltód olajteknőjébe rakták az olajszürőt, és azt is cserélni kell.
Sziasztok!
Az olaj le lett cserélve.
3-4 napig semmi fordulatszám ugralas nem volt.
Viszont ma ugyanúgy jelentkezik a probléma.
De ha 2 éve csinálja ezt, (finoman hasznaltam) akkor a 2 év alatt a váltónak már tonkre kellett volna mennie nem?
Nem lehet hogy valami elektronikai gond van?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!