Sokan miért vannak oda annyira a kevés kilométeres autóért? Valamit tönkre lehet vágni 10km-en vagy 5 ezer kilométeren. És egy autó lehet 400ezer km után is patika ha vigyázva van rá. Miért ugranak egyből a kevés kilométeres autókra?
Te egy 40 éves nővel vállalnál gyereket vagy egy 18 évessel?
A 40 éves is sportolhat, fényvédhet és figyelhet magára, de a petéi már kiszáradtak, a csipője már összeforrt. És egyébként sem tudni hányan jártak ott.
Egy 18 éves lánynak még tágul a medencéje, még életerős stb
Most mi a kérdés?
Nyilván mindennek van egy adott tervezett élettartama. És nem mindegy, hogy valamiben 100 ezer van, és szinte minden gyári új rajta, vagy valamiben 400 ezer van. Nyilván lehet azzal jönni, hogy a 400 ezres patika állapotú, de valljuk be a legtöbb autó amibe ennyit beletekertek az nem lesz az.
Főleg egy bizonyos kor felett a 2-3-ik tulajdonos már nem arra fog költeni, hogy az olcsó megvett kocsit motor generálozza, vezérlést cseréljen a kocsi áráért, stb. Hanem hajtja ameddig megy aztán túlad rajta.
#1: Van egy Facebook-csoport arról, milyen mindennapos tárgyakhoz hasonlítják a nőket. Ez tökéletesen odapasszol.
Értjük, mire gondolsz (bár vannak pontatlanságok), de a dehumanizálást mellőzve is értenénk.
Egy autó lehet 400 ezer után is patika, csak éppen az ilyen ritka, mint a fehér holló.
A gyakori az az, hogy a karbantartáson ott spórolnak, ahol lehet.
Nem a nőket hasonlítottam az autókhoz. Az autókat a nőkhöz.
Nem volt semmi dehumanizálás mögötte.
@2
Annyiban igen, hogy a kocsikban lehet cserélni alkatrészeket igen. De egy utángyártott cucc sose lesz olyan jó mint az eredeti, illetve a nem együtt kopó alkatrészek is okozhatnak gondot
Minél kevesebb benne a kilométer, annál kevesebb lehetőség volt a tönkretételre.
"egy autó lehet 400ezer km után is patika ha vigyázva van rá"
Ez így abszolút nem igaz. 400 ezer után már közel sem lesz patika az autó. Lehet jó állapotú, de még ha nagyon lelkiismeretesen is volt tartva, akkor sem lesz már közel sem patika állapotú, persze amíg neked az autó állapota a külsejét jelenti, addig elhiszem, hogy te ezzel nem vagy tisztában.
Az abszolút igaz, hogy pl. egy 150e km-es autó lehet szarabb, mint egy 200e km-es. Ez tény. De amikor használt autót vesz az ember, akkor az előélet ismeretlen. Nem tudhatjuk, hogy melyik autó volt jobban tartva, ezért a legtöbb amit tehetünk hogy egyformán tekintünk rájuk, mintha egyformán bántak volna velük. Ha pedig egyformán bántak velük, akkor a kevesebb kilométer egyszerűen jobb. Lehet, hogy az ember pont befürdik/megszívja a kevesebb kilométeres autóval, de egyrészt ez a használt autózás átka, ez mindig benne van a pakliban, másrészt pedig statisztikailag a kevesebb kilométeres autó jelenti a kisebb kockázatot, azzal magasabb az esély egy jó vételre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!