Megbízhatóak, jók a mindennapokban az újabb, Skyactiv Mazdák?
Csak benzineseket nézek, a dízelek állítólag kegyetlen rosszak (és nem is tudnám kihasználni). Ez előbbiekről viszont tényleg semmi rosszat nem találtam se itthon, se külföldi oldalakon, pár apróbb, banális szelepfedél szivárgáson kívül.
Létezhet az, hogy ez tényleg egy ilyen jól sikerült széria, vagy még túl újak ahhoz, hogy előjöjjenek az igazi hibáik?
Rozsdásodással kapcsolatban szintén semmit sem találtam, külföldön sem, egy, totalcaros cikket leszámítva.
Első sorban 2014+ 3-as, és 6-os szériákat nézek, amíg a pénztárcám engedi. Fogyasztásban lényegi különbség nincs, tehát inkább G165 és G192/4 - ezekről van esetleg tapasztalatotok?
Milyenek a Mazda automata váltói?
Unblock, tényleg nagyon kedvező fenntartani őket, ha odafigyelsz rájuk?
Évről évre drágábbak ezek a modellek, még időben be akarok szállni, és mindenképp hosszú távra terveznék.
Köszönöm, ha segítetek!
Köszönöm a hasznos válaszokat!
A széria golyóállóságától függetlenül azért érdemes átnézetni őket? Akkor is, ha magyar, kultúrált, teljesen lekérdezhető az előélete, és nem volt ropivá törve?
Még egy furcsaság; az nem tudjátok esetleg, hogy magán a kasztnin miért 0,07-0,08 mm mindenhol a gyári fény, a "nyílászárókon" (ajtók, csomagtartó fedél, motorháztető) pedig 0,27-0,28 mm? Az összes ígéretes példányon ennyit mértem.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!