Frissen felújított motorral 500 ezer km Ignis, ha amúgy hibátlan 1 millió ft-ért drága?
Csak idézni tudok: "Állapotot veszünk, nem kilométert!"
120.000km-el is lehet valami lefingott, elhanyagolt, rosszul használt példány. Tehát ha amúgy műszakilag hibátlan, nem rozsdásodik, jó a futóműve, nincsenek elkopva a féktárcsák, nincs rojtosra ülve a belseje akkor vedd meg.
Egy felújított motornál van néhány szélsőségesen változó ismeretlen: a szerelő, a gépműhely, az alkatrészek. Alaposan meg kell vizsgálni, hogy tényleg jól sikerült-e a felújítás.
A tulajnak lehet olyan motivációja az eladásra, hogy ráköltött 200 ezret, aztán mégsem jó. Az ellentétes viselkedés az lenne, hgy felújíttattam, most belerakok még 5 évet és 100 ezer km-t, bolond lennék eladni.
És az autó lényegesebb eleme a karosszéria. Ha az erősen korrodált, akkor csak foltozgatni lehet. Értelmes pénzből az újjal egyező állapotra hozni aligha.
Az a biztos, hogy semmi sem biztos.
Egy felújított motor is lehet jó állapotban, de az is lehet, hogy a felújítás ellenére is beteg.
A karosszéria, futómű, és az autó többi része is fontos, nem csak a motor.
Meg kell nézni, egy Suzukiban félmillió kilométer már nem kevés, az Ignist sem utazó izomautónak tervezték.
Viszont a hosszú távú utak lehet kevésbé viselték meg, mint a folyamatos városi használat
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!