Tömítés és szimering csere után még csepeghet az olaj?
A kérdésemet pontosítva, az autóm, ami egy 2001-es 1.6 16 szelepes Opel Astra G, átesett az utóbbi időkben néhány tömítés, illetve szimering cserén. Pontosabban, szelepfedél tömítés, olajdekni tömítés, főtengely szimering (kétszer is), mindkét vezérműtengely szimering cserén. A legnagyobb "olajeresztő" lehetőségek meg lettek oldva, viszont ezek után mikor megállok az autóval, még mindig látom, hogy csepeg az olaj, főképp a vezérlés oldal felől látom, illetve olajszag még mindig érződik leállítás után. Szóval azt szeretném kérdezni, hogy megeshet-e, hogy a régi, rossz olaj, amely kifolyt a blokkra, stb. az ég el és kreál büdös szagot, illetve az csepeg-e le a földre, vagy inkább valahol még mindig engedi? Illetve tudnátok-e olyan gyengepontokat írni ahol még engedhet az olaj, főképp a vezérlés oldalról, és ennél az autónál alaphibának számít?
Köszönöm a segítséget.
U.i: az autón ezekkel együtt olajcsere is el lett végezve, a szerelőm szerint már sehonnan nem engedhet az olaj.
Nem csöpöghet.
Ha egy szerelő megtalálja, hogy melyik tömítéssel volt a hiba, akkor kicseréli és egy ronggyal letörli a környéket. Olajszag az lehet.
Nem bíztató, hogy a szerelő ennyi tömítést cserélt, ahelyett, hogy megkereste volna a szivárgás helyét. Én másik szerelőt keresnék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!