Milyen hibákat képes feltárni az OBD?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az általa hozzáférhető vezérlőkből képes kiolvasni és törölni a hibakódokat. Aztán vagy oda van írva az appba a hibakód jelentése mellé, hogy mi is az, vagy bedobod Googlebe az autód típusát és a hibakódot és kikeresed mit jelent. Az ilyen drágább eszközök már egész jók és hasznosak tudnak lenni. Elérik a motorvezérlőt, klímavezérlőt, váltó, ABS, komfort modult, valamelyik élő adatokat is tud mutatni, szerviz intervallumot tudsz nullázni vagy kódolni - pl. coming home light, leaving home light, ablak felhúzás távirányítóval, tükrök behajtása zárásra, stb…
Szóval elég ügyes kütyük ezek már ilyen árban.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Attól is függ, milyen autó.
Egy 20 éves autóban jóval kevesebb szenzor van, butább a szoftver, így jóval kevesebb hibát tud észlelni az ecu (meg persze kevesebb is a hibalehetőség).
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mechanikus hibát nem tud kiolvasni, csak olyat amire rávan kötve.
A termosztátot se tudja kiolvasni, de azt hogy melegszik azt már igen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A termosztát feltételezem, mint e legtöbb autóban, egy mechanikus eszköz. Nem fogsz róla hibakódot kapni. A vízhőfokból veszed észre, ha baj van vele.
Hibakód csak attól az alaktérésztől lesz, ami képes elektronikus kommunikációra. Tehát pl a kuplungtárcsádat se fogod tudni hibakód alapján, ha kopott. De pl a főtengely helyzetérzékelő jeladó hülyéskedik, arról már tudni fogsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!