Nyitott kipufogo rendszer eseten elkerulheto a szelep beeges ECU programozassal?
Figyelt kérdés
2007es GSX-R 600-am van SC Project GP70-R dobbal es az osszekoto cso is cserelve lett. Semmi katalizator, teljesen nyitott.
Ahogy olvasgattam, a szelep beegest az okozza, h a kipufogo nem general eleg vissza fele hato nyomast a motor fele, igy tobb levegot tud szivni az, ezaltal szegeny lesz a keverek, ami nagyobb homersekletet eredmenyez. Olyat is olvastam h magas fordulatu sportmotornal ez nem akkora problema, meg h egyesekben van szenzor, ami a kipufogo gazt figyeli es menet kozben allitja a kevereket.
A kerdesem tehat, h kell e programozni az ECU-t, vagy megoldja a motor maganak?
2023. márc. 11. 00:07
1/2 anonim válasza:
Ez nem függ össze, az ECU nem tud mit kezdeni azzal, hogy nem áramlik vissza megfelelő mennyiségű kartergáz, legfeljebb hibát dob, és így a szelep is be fog égni. A motorokat nálunk sokkal okosabb emberek tervezték, érdemes betartani a tanácsaikat. Ha pedig okosabbnak képzeled magad egy mérnökcsapatnál, akkor hajrá!
2/2 anonim válasza:
Megy vagy menne a bütykölés és a kókányolás úgy hogy semmit nem tudsz a motor műlödéséről.
Jól írja az 1. az utolsó mondatot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!