Ha van a futóművön meg az alvázon van felületi rozsda, viszont ecsettel lekenem rozsdamaróval(ro55) akkor az véd egy darabig?
Ha rozsdamaróval lekened, attól még felületi védelem nem lesz. Drótkefézés után inkább Koratot javaslok, majd rá valamilyen alvázvédőt.
Futóműalkatrészekkel, lengőkarokkal szerintem nem érdemes vacakolni. Egyszerűen cserélhető alkatrészek. Másrészt ezek általában nem vékony lemezből vannak. Mire ott úgy átrágja magát a rozsda, hogy már szerkezeti gondok adódnának, az 15-20 év. 20 évente a csere szerintem belefér.
Az alváz (trollok kíméljenek ennek a szónak a használata miatt!), padlólemez, nyúlványok már más. Letisztítod amennyire csak tudod. Utána kapjon egy rozsdaátalakítót. Majd erre valamilyen alvázvédőt. Ha gyárilag wax vagy műanyag alapú van/volt rajta, akkor lehetőleg olyat, ne a legolcsóbb bitumenest! Ezzel tudod lassítani az állagromlást. Persze örök életű így sem lesz az autó.
A ro55 az jó cucc, de NEM erre!!!!!!!
A felületi rozsdát a drótkorong hozza le.
Ro55-be pár napig belemártva kéne tartanod hogy lehozza vagy pár hétig kenegetned vele hogy folyton marja.
Amit nem hoz le a drót, azt szoktam a RO-val szépen lemaratni lassan.
Utána jöhetnek a különböző passziválók, alapozók..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!