15 éves VW és a tető kárpítja enged. A karosszéria kárpítos szerint szereltessem le a tetőlemezt, vigyem hozzá, ő felszerel egy újat és aztán szereltessem vissza. Ez 3 művelet, 3 út, ennyit nem ér egy 15 éves kocsi. Lehetne házilagos kivitelezés?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Asszony feltűzte az övét mikor előjött, biztostűvel.
Próbálta ragasztani stb, de semmi nem működött
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Meglehet otthon is csinálni, mert tudsz neten rendelni szivacsos tetőkárpitot. ragasztani a régit sajnos nem tudod, mert a párától a szivacs alap elmálik, tehát itt csak a csere segít. Lekell tépni a régit, a maradég szivacsot pedig ledrótkefézni. Van kárpitragasztó sprét, ami kb fél négyzetméterre elég, tehát így kell számolni. De én pl a kombi F Astrámban Patex faragasztóval tettem fel, és tökéletes lett, de más ragasztó is jó lehet, a lényeg, hogy ne oldja a szivacsot, illetve, hőállónak kell lennie, mert ugye nyáron kapja rendesen a meleget. Ezen felül pedig vékonyan kell dolgozni vele, hogy a szívacs ne álljon össze.
Én tőlük rendeltem:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A tetőlemez hegesztve van a karosszéria többi részéhez.
a tetőkárpitot meg le lehet szedni róla külön.
Én megcsináltam magamnak új plüssel, meg azóta másoknak is, nem lehetetlen otthon, csak melós meg nem egy steril munka. :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Tipikus VAG csoport hiba"
Nem csak azé, hanem bármelyik típuson előjön ha szivacsra van ragsztva a szövet.Én Opelen cseréltem
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
" A karosszéria kárpítos szerint szereltessem le a tetőlemezt, vigyem hozzá "
Mégis hogyan, flexel kellene leszerelni a tetejét?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!