Suzuki Ignis 1.3 GLX-nél van olyan dolog ami jellemzően le tudja szívni az akksit?
Ami esetleg típushiba miatt jellemzően zárlatos lesz.
Hétvégi autós vagyok, de így is indokolatlanul sokat küzdök a lemerülő akksi problémával. Rá szoktam tölteni, külsőleg. Riasztót is lekapcsolom sokszor.
De így is van, főleg hidegben, hogy egy hét állás után se kép se hang, lehet tölteni.
Kb. 2 éves ha lesz egyáltalán az akksi. Előtte is ezt játszotta el egy már gyengével.
Generátor korábbi szervizes visszajelzés alapján rendben. Már nem tudok másra gondolni, mint, hogy leszívja valami.
Tudom ez így nehéz, de van olyan ami jellemző tud lenni a régi Ignisnél?
2: van multiméter itthon, de utána kellene néznem annak, amit mondasz.
Mert gondolom nem azt érted ez alatt, hogy feltöltve legyen 12,5V körül az akksi, járó motorral meg 14V körül.
Itt pontosan mit kellene mérni és milyen tartományban?
Le kell állítani a motort és áramot kell mérni.
Trükkösen. A multimétert az egyik saru (a negatív) és a levett kábele közé kell bekötni, de úgy hogy közben az áramkör folyamatos maradjon.
Pl. az akksi pólusa körül, a saru alatt körbecsavarsz egy drótot és arra csatlakoztatod a mérő egyik vezetékét. A másikat meg a sarura. És azután leveszed a sarut.
A motor leállítása után a szokásos áram kb. 300mA. Mert a kompjuterek dolgoznak egy darabig. Kb. egy félóra alatt ennek le kell mennie 50-60mA-re. Ha több, akkor van valami extra fogyasztó, aminek nem kellene ott lennie.
#5
Ez az élet nagy kérdése: megtegyünk-e valamit, amit majdnem megtudunk tenni? És ezáltal tapasztalatot szerezzünk. Még akkor is, ha ebben van némi kockázat.
Vagy bízzuk másra, aki hivatásánál fogva feltehetően jobban ért hozzá. És növeljük a függőségünket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!