Fiat Punto (2-es punto) üzemanyagszivattyú primer áramkör hiba, P0230 hibakód, mi és hol lehet a gond?
Akkumulátor negatív pólusáról van elvezetve egy vezeték az üzemanyagszivattyú relé egy lába mellé és úgy van beletéve az biztosítéktáblázatba. Az autó így tökéletesen működik már egy éve, de engem zavar, hogy világít emiatt a check engine.
Mivel tudom orvosolni a hibát?
Elsősorban kicseréltem a relét, hátha, vezetéket meg kihúztam onnan ami hivatalosan az nem kellene oda, de ez sajnos nem segített rajta, az autó nem indul csak teker.
FRISS:
Még nem próbáltam ki, de több mint valószínű a crash (inercia) kapcsolóval lesz a gond.
Az egyik kommentelő írta is, úgy hogy neki külön köszönöm!! meg a többieknek is.
"Még nem próbáltam ki, de több mint valószínű a crash (inercia) kapcsolóval lesz a gond."
Miből gondolod? Van valami új információd?
Mutattak egy bekötési rajzot az üzemanyagszivattyúról, a hozzátartozó relével együtt, meg az ecuról még azt hiszem és talán ennyi volt a képen.
És ott láttam, hogy a relé egyik lába (nagy áramú láb) a crash kapcsolót működteti, de mivel nálam nem valószínű, hogy működik az a crash kapcsoló és ezért van áramkör hiba illetve ezért van nekem annak a relének a lábára kötve egy vezeték ami megy az akksihoz, és ugye onnan kapja az áramot a relé helyett, és így működik a szivattyú is.
Végülis az eredmény ugyanaz, csak így a motorhiba mindig ott marad akkor.
De délután ez kiderül aztán megírom sikeres lett-e.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!