AUDI A6 4G facelift előtti v6 motorokat is kell főtengely ill. hajtókarcsapágyazni bizonyos kilóméter után?
Figyelt kérdés
Üdv! A kérdésem az lenne , hogy az AUDI A6 4G 2011-2014 (facelift előtti) v6 motorokon kell e csapágycserét végezni(hajtókar ill főtengely) mint a BMW F10 N47 ill N57 motorkódú motorjain? Megbízhatóbbak-e a motorok mint a BMW F10-es szériában?2023. febr. 15. 11:58
1/6 anonim 



válasza:





Csapágyakat nem biztos, de ennek is a hátulján van a lánc, csak a lánccsere drágább mint a BMW N57-esén. Manapság hiába keresel, örökélet plusz egy nap vezérléses motor nem létezik.
2/6 anonim 



válasza:





Csapagyakat kB 400 500 ezer kilométer után kellene cserélni de addig is nagyban függ a gyakori olajcseretol vagy éppen a nem túl gyakori karbantartás miatt akár előbb is,nagyon jó motorok azok de mivel hogy v6 os mindenből duplán kell mint egy sima sor 4 nél,karbantartás szempontjából kell legyen plusz pénznek a zsebedben amennyi kilométer van a legtöbben ott már kuplung vagy automata váltó felújítás is esedékes esetleg még a nagynyomású üzemanyag rendszer/porlasztó ez mind jelentős többlet költség..
3/6 anonim 



válasza:





Nincs olyan motor, amit "bizonyos" km után ne kellene csapágyazni, csak lehet az a bizonyos 1M km is.
4/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!
2023. febr. 15. 15:12
5/6 anonim 



válasza:





Karbantartás függő, és nem lehet általánosítani melyik a megbízhatóbb. Mindkettőből van lelakott és patika állapotú is.
6/6 anonim válasza:
Kérdésedre a válasz: nem jellemző és/vagy inkább nem is szokták csapágyazni a 204/245 lovas motorokat ellentétben a 218/272 vel szemben amik 2014 után jöttek ugyanis azok hullanak mint a legyek. Itt a 300.000 km en belül beszélgetünk. De a faceliftes motorok már 200.000nél döglenek
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!