1.9 tdi tuning, autó vásárlás előtt állok (4motion golf 4) és 2 lehetőség van 101 hp 1.9 pd tdi vagy a 90 1.9 közzül bírnák-e a gyári összekotök és főtengely a 2.5 baros nyomást (gtb2060vk vagy 2260vk menne rá) és ha igen mék lenne a megbizhatóbb?
Akkor még mindig hülyeséget csinálsz.
Vegyél egy GTI Golf V-öt, rá egy chip és kész, megvagy. Ha jó az alap, nem megy rá a gatyád.
De ha te egy 90-100 lóerős IV-ből csinálsz 250 lóerőst, az nem olyan lesz, mint elképzeled, hogy évekig csak az olajat cserélgeted benne. Pláne, ha eleve bontott hengerfejcsavar szintű költségvetéssel számolsz.
Tehát keveset fogyasszon a 250 lóerős kocsi, de viszont menjen is ha odataposol.
Nem tudom ezek jó alapok-e, de 90 és 101 lóerőből sehogy nem lesz 250 lóerő, vagy a tengelyt törné el, vagy a sebességváltó havonta csere... Igen vannak Golfok amelyek 3,2V benzines R32 de az is csak 241 lóerő (persze nem ilyen sebváltókkal).
Nekem is volt Golf 4, megcsippelve később 110HP - 140HP-re, és egy kicsit kevesebbet et (5,5-ről 5,2L kb), de kizárt hogy ne 9 litert egyen és többet ennyi lóerő. Vagy lóerő lesz ami kiadja, vagy kevés üzemanyag és nincs olyan nyomaték.
Azt írod, arra kell hogy versenyezz, utána meg napi bejárósnak? Döntsd el. Ilyen szinten húzott autó felejtős napi használatra amúgy is. Szóval újabb pont a chippelt fiatalabb mellett.
#9: Na ja, csak gyári R32 már évekkel ezelőtt is 4-5 millió környékén ment, most inkább meg se nézem mennyi :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!