Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1.9 tdi tuning, autó vásárlás...

1.9 tdi tuning, autó vásárlás előtt állok (4motion golf 4) és 2 lehetőség van 101 hp 1.9 pd tdi vagy a 90 1.9 közzül bírnák-e a gyári összekotök és főtengely a 2.5 baros nyomást (gtb2060vk vagy 2260vk menne rá) és ha igen mék lenne a megbizhatóbb?

Figyelt kérdés
tudom ARL hengerfejcsavar nagyobb adagoló/pd elem kéne meg cooler, nyitott rendszer meg nagyobb pumpa az 1z hez de lényeg hogy maga blokk bírná-e és ha nem akkor mék mennyit bírna el

#tuning #Golf 4 #1.9 tdi #2260 #1.9 tuning
2022. nov. 4. 12:17
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Múltkor már megvolt a konkrét motorkód, hogy milyen autót hoz a haver neked németből. Mi történt? Oda a csoda tuningalap?
2022. nov. 4. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
0%
Miért nem veszel egy rendes autót?
2022. nov. 4. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
fának vágta ami lett volna és azért nem veszek "rendes" autót mert nincs rá most 1 millióért veszek egy golfot és kb 1-1.2 ért megépítem és akkor legrosszabb esetbe is 2.5félből lesz egy 1300 kilós öszkerekes kb 250 lovas autóm most egy gyáriból az udik a legolcsóbbak azok kb2 nél kezdődik ami normális de abba is ha bármi kimegy akkor zsebbe nyúlós mert audiról beszélünk nem vw-ről(tudom hogy az audi is vw konszernbe van)
2022. nov. 4. 12:44
 4/12 anonim ***** válasza:

Akkor még mindig hülyeséget csinálsz.

Vegyél egy GTI Golf V-öt, rá egy chip és kész, megvagy. Ha jó az alap, nem megy rá a gatyád.

De ha te egy 90-100 lóerős IV-ből csinálsz 250 lóerőst, az nem olyan lesz, mint elképzeled, hogy évekig csak az olajat cserélgeted benne. Pláne, ha eleve bontott hengerfejcsavar szintű költségvetéssel számolsz.

2022. nov. 4. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
Szerintem a motor hosszútávon max. +30%-os teljesítménynövekedést fog elbírni gyári állapotban. Tehát olyan +0,3-0,5bar nyomást.
2022. nov. 4. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
azzal az a baj hogy benzines egyik havernak az van ha egy este mikor összeállnak többen és mennek a nagy "racsék" akkor olyan 25-27 es fogyasztásba jön ki az is igaz hogy az 320ló de a gyárise egy dízel fogyasztás mert nekem is erre kéne leginkább mikor a gank összeáll akkor menni pár 50-150 vagy 100-200 mert erre a mostani ezres suzi nem épp a legjobb alany meg msot 1.5-öm van épp ezért néztem a 4 es golfokat mert tudok venni 1 et és még rendbe is rakatom és akkor majd nyáron még megyek dolgozni oszt abból meg megépítem (hengerfejcsavarból megveszem az oemet most 40k nem vág földhöz)
2022. nov. 4. 13:03
 7/12 anonim ***** válasza:
De ha pont csak racccse miatt kell, akkor nem mindegy mennyit eszik?
2022. nov. 4. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:
hát nem mert most nem mindegy hogy5/5.5 vagy 8-9 el járok az a baj hogy én a világvágán túl lakok akár mit kell intézni venni 40km od 40 vissza és hosszútávon az kijön
2022. nov. 4. 13:18
 9/12 anonim ***** válasza:

Tehát keveset fogyasszon a 250 lóerős kocsi, de viszont menjen is ha odataposol.

Nem tudom ezek jó alapok-e, de 90 és 101 lóerőből sehogy nem lesz 250 lóerő, vagy a tengelyt törné el, vagy a sebességváltó havonta csere... Igen vannak Golfok amelyek 3,2V benzines R32 de az is csak 241 lóerő (persze nem ilyen sebváltókkal).

Nekem is volt Golf 4, megcsippelve később 110HP - 140HP-re, és egy kicsit kevesebbet et (5,5-ről 5,2L kb), de kizárt hogy ne 9 litert egyen és többet ennyi lóerő. Vagy lóerő lesz ami kiadja, vagy kevés üzemanyag és nincs olyan nyomaték.

2022. nov. 4. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Azt írod, arra kell hogy versenyezz, utána meg napi bejárósnak? Döntsd el. Ilyen szinten húzott autó felejtős napi használatra amúgy is. Szóval újabb pont a chippelt fiatalabb mellett.


#9: Na ja, csak gyári R32 már évekkel ezelőtt is 4-5 millió környékén ment, most inkább meg se nézem mennyi :D

2022. nov. 4. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!