Miért lehet az hogy nem arra ment az autó kanyarban amerre kormányoztam?





Ne vergődj már! Nem értem mit kell ennyit drámázni azon, hogy a megcsúszó első kerekek miatt alulkormányzottá vált az autó. Ha gázzal mentél bele, egy gázelvétel, és kormányszög csökkentés sokat segít. Nem történt semmi, egyszerűen csak belekerültél egy olyan szituációba, amit nem tanultál meg kezelni. Ezért érdemes elmenni vezetéstechnikai képzésre, vagy ha van megfelelő hely, ami esős időben kellően csúszós tud lenni (és se közel se távol nincs semmi, amivel meg tudod törni az autót), akkor nekállhatsz provokálni az autót, keresve a tapadás és a saját képességed határait. Jobb így találkozni az alulkormányzottsággal, túlkormányzottsággal, mint éles helyzetben.
Ha elviselhetetlenül zavarnak ezek a jelenségek, akkor ne autót vezess, hanem villamost, az mindig a várt íven fog kanyarodni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!