DPF-es dízel rövid olajcsere-periódus felesleges?
Nagyjából 60-40% város-vidék arányban van használva a kocsi, a csapágyak sem az örök élet plusz egy nap kategóriák, különösen érzékenyek a nem megfelelő kenésre. Plusz ugye ott van a DPF is.
Eddig a 10ezer km-enként cseréltem az olajat, mindig jó minőségűre.
Egy ilyen újabb dízelnél a fenti használat mellett szerintetek érdemesebb lenne a kevesebb intervallum? Mondjuk 7-8ezer km? Vagy ha jó minőségű az olaj elég a 10ezer km?
#6 Nem a mérnököknél tudom jobban, hanem a marketingeseknél, akiket a legkevésbé sem érdekli, hogy a hozzáértő mérnök mit akar, őket csak az eladás érdekli.
Nem mintha számítana a véleményed. Veled ellentétben én tudom is, hogy miről beszélek, nyilván te nem ismersz engem, nem hiszed el, nem is kell elhinned, le is szarom, hogy elhiszed-e. Cserélgess csak 30 ezrenként olajat. Sőt, jobbat mondok: vegyél Toyota Yarist, azokban a rugalmas szervizintervallum egészen 60 ezer kilométerig kitolható. Azt a 60 ezres opciót is a mérnökök rakták bele, szóval biztosan tökéletes az is. :)
"a 30 ezres periódust hagyjuk. Az csak marketing. Egyrészt tök jól hangzik, hogy ilyen ritkán kell cserélni és a paraszt megveszi, aztán mikor 150 ezernél széthullik az egész a szar kenés miatt"
Olajmérnökök országa. Fritzi viszi az előírás előtt szervizelni? Átlag Józsi megveszi 400.000++ kilométerrel. Óra 198.000-re beszabályozva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!