Az Opel Astra J 1.6 CDTI 95 lóerős mennyire jó autó?
Nézegetem most az autókat mert muszáj vásárolnom egyet sajnos az enyém összetört,meg tesztet egy autó és nagyon bele éltem magam de annyian fosozták,hogy elgondolkodtam kell e nekem olyan.Aztán most meg láttam ezt az opel astrát és amit találtam nagyon megtetszett már szívem szerint indulnék is érte de elkezdtem olvasgatni itt ott ezt is sokan fikázzák,hogy az új opelok már szarok,ezek a motorok már szarok,az autó minősége szar.Most akkor merjek ilyet venni vagy tényleg szar?Autóban egy viszonyítási alapom van egy renault fluencem volt sajnos összetört mondjuk vehetnék másik olyat de nem tudom az már nem lenne ugyan olyan.
Akár milyen autóról olvasok elveszik a kedvem mindent is szaroznak.
Megbízható autót szeretnék mert hosszú ideig megtartanám.
F40-es váltóval nem nagyon szokott gond lenni. Pl.: 160Le Insignia ugyan ezt a váltót kapta. Az M32-vel több gond van.
F40: gyárilag az olaj feltöltési mennyiségén mindig változtattak. Néha 1.7l, 1.8l töltöttek bele viszont a nyelestengely nem kapott megfelelő kenést. Ha sok olajat töltöttek bele akkor hidegen váltási nehézséget okozott. Opelos körökben maradt a régi megoldás: 3.0 - 3.2 liter.
F40-es váltó, 400Nm
MK6: 2.4L
MR6: 1.8L
MYJ: 1.9L
Gyári: GM1940182 olaj
Gyárilag módosított, 2012-től: GM1940004 olaj
#12!
Na várjál, akkor meg van az ok, amiért eltérőket tapasztalunk! :)
Én K Astráról beszélek! A kérdező később javította, hogy K Astráról van szó. A J-t nem ismerem, az nálam kimaradt. K-nál viszont a teszteken pont, hogy a beltér minőségét dicsérni szokták.
4/
Hát ja,valószínű dízelt sem veszek mert nem megyek 1 évben több tízezer kilométert,városban is járkálok néha mert kisvárosban lakom elmegyek a boltba vagy egy két ügyet elintézni bár amikor csak tehetem inkább gyalog vagy biciklivel megyek.Csak arra gondoltam ha veszek egy dízelt ami kevesebbet eszik a benzinesnél akkor mennék messzebbre is vagy többfelé mert kevesebbet eszik ugyan azon a távon mint a benzines.Az én autóm olyan 6.8-7.2 liter között evett.De hát azért állna is az autó aránylag sokat mert nem megyek mindennap vele na meg a benzinesben ha szívó ugye nincsen olyan extra dolog ami ha bedöglik vagyonokba kerül mint a dízelben.Turbós benzinest is néztem anno igaz más márkában de azoktól még mindig parázok pont mint a dízeltől mert a turbós benzines városban sokat eszik plusz karmolódik bár csak városba kalingyászni benzinessel sem szeretek pláne hideg motorral de sajnos van,hogy muszáj.Szóval most ott tartok para: dízel/turbó benzin a sima benzin meg sokat fogyaszt
Az a baj nem akartam semmilyen autót venni azt szerettem volna megtartani ami az enyém még nagyon hosszú ideig csak jött egy baleset és oda lett.
15/
Ez relatív dolog tesztelők lenézték meg a francia utálók. Nekem 66000km volt benne míg nem történt baleset,sose volt semmi bajom vele tankoltam meg minden évben a kötelező szerviz meg egy két apróság stabilizátor pàlca csere meg pici olajpára motortérben de az egy tömítés dolog volt filléres de mind két dolgot garanciában intéztem. Nekem kényelmes volt mint egy nagy hajó dinamika meg megint relatív nekem nagyon jól ment más azt mondta lomha. Azért sem tudom mit vegyek mert nekem ez az autó álmom volt és nem kellett volna sose más más autó nem is érdekelt. Ez a rossz ha érzelmi alapon áll az ember egy tárgyhoz. Garázsban állt mindig ha nem használtam,mindig takarítottam vagy vittem autó mosóba úgy nézett ki 9 évesen mintha most jött volna ki a szalonból.
Szóval most tanácstalan vagyok mert úgy érzem nem pótolhatja semmi. Most még találtam olcsóbban egy opel corsa 1.4 szívóbenzin 2018 évjárat aránylag jó paraméterekkel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!