50ccm motrot hogyan tuningolhatom fel, úgy hogy ne legyen feltűnő?
Jah' és a tuning után "ne legyen feltűnő".
Tehát úgy gondolod, ha egy 14 éves féldeci űrtartalmú "motrok" 90km/h-val közlekedik az nem feltünő? :D
Az inkább rajtad áll hogy megállítanak e mint a motoron.
Ha normálisan közlekedsz legtöbbjüket nem izgatja mivel teszed.
Ugye ne hallják a szomszéd faluban is hogy beindítottad a motort. Az is jó ha nem hupi lila vagy indián kék minden alkatrész, amiről messziről látszik hogy nem gyári.
Nekem is van egy am6 os dt m közepesen megpiszkálva. Reálisan 20 lóerő körül lehet. Tettem rá egy újratömött giannelli dobot és gyári hangereje van vele.
#11
"Ráteszek valamit, ami miatt minden 2. rendőr megállít" ???
Ami kívülről is jól látható, az egy turbó vagy egy duplaszíj hajtású kompresszor.
Na de egy robogóra minek tennél ilyet?
Az 50ccm-s tuning amúgy sem "rátét" kérdése, sokkal inkább a belső átalakítás.
Ami látszik max. a kipufogó dob, de azt is lehet álcázni egy szolíd külsővel. ;)
Szerintem az egyetlen nem legális, de gyakorlatban jarható út a tenyleges motortuning. Hengerszettek, blokkok mindenféle tuning cuccok. Csilliardba lesz, és tovabbra is egy 50-esen ülsz, ha nem komplett blokkot cserélsz, ráadasul ha baleseted van megszivhatod.
Ez szerintem ugyan az, mint a tipik 1.4 szívó benzines autóknal. Megy a tuning, de minek, az 1.6 akkor is jobban megy, ha rommá tuningolod.
Attéttel még jatszhatsz, de hamar ott vagy, hogy a vege talán jobb, de az utolsó fokozat halott, tehát összességében nyersz mondjuk 10,15 km/h-t, de nem tudod kihasznalni, mert jön az ici-pici domb és drámai visítással kísért azonos v lassabb tempó lesz alacsonyabb fokozatban.
Rakd félre a tuningpenzt és amint lehetőség nyílik vegyél magyobb mocit szerintem.
Baromi sok kókány munka kell hozzá. Feltételezném, hogy amúgy van minimum A1 jogsid, és hobbiból akarsz egy 50-es motort tuningolni, de ha a motorszerelés ilyen szinten a hobbid lenne, akkor nem itt kérdezősködnél. Tehát azt javaslom, hogy vagy kezdj el komolyabb irodalmat olvasni a szerelésről, szerelgető vagy szerelő szakmájú ismerősöktől, komoly krosszosoktól tanácsokat kérni, tanulni tőlük. Ha nincs sok ismerős, lépj be tematikus facebook csoportokba, netes fórumokba. Bár nem tudom, milyen terepen krosszozol, ahol fel tudsz gyorsulni 90-re.
Ugyanis továbbra is feltételezem, hogy nem közúton akarod használni és pláne nem jogsi nélkül vagy AM jogsival (az ugyanaz, mintha nem lenne jogsid, ha kategórián kívülit vezetsz) tervezed vezetni.
Azzal semmi baj nincs, ha találsz olyan helyet, ahol akár jogsi sem kell, és elkrosszozgatsz a megfelelő védőfelszerelésekkel, csak akkor meg nem értem, miért nem veszel egy komolyabb krosszmotort. Mondjuk szerintem egy 50-es krossz a hobbikrosszosok nagyon nagy százalékának nagyon sokáig elég.
Vegyél egy 250 vagy 400-ast és nem kell bütykölnöd .
Egyszerűen kész röhej amit akartok kókányolni .
Nem értetek hozzá és ha még javulna is valamit , az akkor is egy szörnyű valami lesz.
Liba kergető lesz max.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!