Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik az olcsóbb? Egy 1.6os...

Melyik az olcsóbb? Egy 1.6os motor turbósítása? Vagy egy turbós motor beépítése és lepapírozása? Vagy eladás, és turbós autó vásárlás?

Figyelt kérdés

2023. jan. 17. 06:26
 1/10 anonim ***** válasza:
91%
Új autó vétele.
2023. jan. 17. 06:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Hát ez egyszerű, melyiket tudod megcsinálni?
2023. jan. 17. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
83%
Venni egy gyári turbósat
2023. jan. 17. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
51%
Venni egy turbósat, és azt megcsippelni
2023. jan. 17. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
73%
eladni és venni egy turbósat
2023. jan. 17. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Hát persze!!!



Mert az 1.6-os motorok mind ugyanolyanok 1965 óta ugye? :D :D :D

2023. jan. 17. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
53%
Szuprás Bárcsi Geri egyszer beszélt erről a turbósításról, és akkor mondta, hogy 1milla alatt nem lehet megúszni, mert ugyen nem csak abból áll, hogy ráakasztunk egy turbót, hanem, kovácsolt dugót, erősített hajtókar, nagyobb injektorok stb, mert azért ezt össze is kell hangolni.
2023. jan. 17. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Mostmár inkább 2 milla az az 1.
2023. jan. 17. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Aki ezeket lepontozza az idióta?
2023. jan. 17. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
66%

Olcsóbb venni egy turbóst.


Bár ha csak puha feltöltésben gondolkodsz (0.4-0.5bar), akkor nem kell cserélni a motorbelsőt, és akkor valamivel olcsóbb. Mondjuk 500-800ezer között megvalósítható.

Kell egy leömlő (~100ezer), egy turbó (használtan ~50ezer), cooler (használtan ~30ezer), csövezés (~30ezer), turbó/kipufogó csövezése (~30ezerért összehegesztik). Ez így összesen kb. 250ezer + munkadíj és ECU írás. Bár a puha feltöltést lehet lekezeli a gyári ECU. Ami még kellhet és növelik az árat, nagyobb injektor, benzinpumpa, írható ECU és írás ~300ezer.

Viszont ekkor még mindig illegális átalakítás. Lepapírozva hozzájön még úgy 300ezer minimum. De ha úgy döntenek, hogy nagyobb fékek, futóműtuning is kell, akkor szintén emelkedik. Szóval jobban jársz ha veszel egy turbósat. Csak akkor ajánlom a szívó turbósítást, ha olyan autód van, amihez ragaszkodsz, de nincs belőle turbós kivitel vagy irreálisan drága.

2023. jan. 17. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!