Húsz éves Opel Omega dízel alkalmas lehet hetente kijárni németbe?
Kb tíz éve egy 1990-es 2.5td Ford Scorpioval jártam ki havi két alkalommal oda-vissza Frankfurt-Bp távon.
Akkor is már 20 éves volt és 423 ezerrel az órában adtam el, hírhedten megbízhatatlannak mondják a típust és főleg a motort is ami benne volt. Családban volt a kocsi már régen mikor megvettem, jól volt tartva, én kicsit féltem tőle úgyhogy el akartam adni az elején de senki nem vette meg úgyhogy inkább rendberaktam amit kellett és jól karbantartva elkezdtem erre használni.
Életem legkényelmesebb utazóautója volt, nem tudom az Omega milyen de egy kategória. Fűtött ülések, klíma, meglepően jó zajszigetelés, k jó volt menni vele ekkora távokat. Csak a motor volt szar mert főleg német pályára gyenge volt és cserébe nem fogyasztott olyan keveset. Tönkremenni nem nagyon ment amúgy, apróságok voltak csak vele. Egy E90 330d-re váltottam mikor eladtam és bár azt is szerettem, a Scorpio kényelmét azt visszasírtam!
"Napi 1000 kilométert? Hova mész annyit?"
Ez miért érdekes a kérdés szempontjából? Nem azt írtam, hogy minden egyes napon ennyit megyek, de rendszeresen előfordul, évente több alkalommal, hogy ekkora kört kell mennem. Például az egyik útvonalam a Pécs-Budapest-Debrecen-Szolnok-Kecskemét-Szeged-Pécs. Kitérőkkel együtt ez majdnem 1000 km. Hajnalban indulok, éjszaka érek vissza. Az üzemanyagot fizetik, de saját autóval megyek. Hogy mit dolgozom ezeken a helyeken, a kérdés szempontjából lényegtelen és ne haragudj, de nem is szeretném az orrodra kötni, mert nem tartozik senkire!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!