Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Bmw e90 dízelt tervezek...

Bmw e90 dízelt tervezek vásárolni és nagy dilemmában vagyok hogy melyik motorral. M47 vagy n47 ami szóba jöhet viszont N esnel több rosszat hallani, de újabbak is persze. Milyen tapasztalatok vannak a a 177 lovas n47el?

Figyelt kérdés

2022. dec. 20. 21:13
A kérdező szavazást indított:
Csak m47
N47 is jó lehet
N47 et semmiképp
8 szavazat
 1/10 anonim ***** válasza:
73%
Az m47 felett eljárt az idő, az n47 se akkora katasztrófa mint mondják.
2022. dec. 20. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Kérdés, mi az elsődleges szempont. Ha az egyszerű konstrukció, tartósabb alkatrészek és minél jobb megbízhatóság kell, egy M47-et keresnék, gyári DPF nélküli változatban (kipu vége hátul lefelé néz elbújtatva, a részecskeszűrőseknek egyenes/vízszintes kilógó vége van). Korból fakadóan viszont kicsivel nehezebb talán jót találni belőle. Szívósor csappantyú mindkettőnél házi feladat. Pár lényeges pont, amiben jobb, mint az N47: tartósabb és jellemzően olcsóbban javítható common rail rendszer (N47-Ben a CP4 ledarálhatja magát és akkor tanktól porlasztóig visz mindent lényegében, felújítás megelőzésképpen kb kötelező), tartósabb és elöl lévő vezérlés (N47 hátul, tehát váltó vagy motor ki ha cserélni kell, és kevesebbet tud km-ben jellemzően), hajtókar csapágy probléma és gyulladás EGR miatt nem jellemző.
2022. dec. 20. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
50%
Az N 47 öngyulladós.
2022. dec. 21. 06:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat!


Megoszlanak a velemenyek mint mindenkinek, autoszereloket is kerdeztem ott is volt aki mondta, hogy csak a 177 lovasat ne, más azt, hogy ha lecserelem a lancot semmi baj vele.

Csak sajnos most ugy tudnam megvenni, hogy a lanccsere varatna magara 1 2 honapot...

2022. dec. 21. 08:28
 5/10 anonim ***** válasza:
184es volt, soha semmi baja, láncot tényleg cserélni kell, nem szabad megvárni még csörög. EGR visszahíváson nézd meg járt e. Néha kukucskáltass be a szívósorhoz, 10ezrenként olaj és szűrők cseréje, és elpusztíthatatlan. Egy motortartóbakot kellett neki cserélni.
2022. dec. 21. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
27%
Kérj egy árajánlatot lánc szett cserére M47-re és N47-re is, összehasonlításnak szemléletes.
2022. dec. 21. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 Ke Péter válasza:
100%
#5-esnek: Hol tudom megnézni, hogy EGR visszahíváson járt-e?
máj. 21. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
#7 Vidd be a legközelebbi bmw márkaszervízbe, alvázszámból gépen rögtön látják kell e cserélni.
máj. 21. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
#6 válasz jól le lett pontozva. Az van, hogy az N47 motornak hátul van a lánc a kuplung/váltó oldalon, tehát vagy motort, vagy váltót ki kell venni az autóból, és csak úgy lehet cserélni, ráadásul ezekben a korai évjáratokban nem is sikerült valami tartósra a lánc. Ráadás az EGR (kigyulladós), és ki kell cserélni a hajtókar csapágyakat is, hogy ne álljon be a motor. A magasnyomású pumpa le tudja magát darálni és tönkretesz mindent tanktól porlasztóig (200e km körül megelőző csere vagy minimum felújítás kell). Na az M47 egyik előnye, hogy elöl van a lánc, nem kell ripityára szedni az autót a cseréhez, tehát sokkal kevesebb az óra = kevesebb a munkadíj, ráadásul jóval tartósabb is rajtuk a lánc. EGR miatt nem jellemző tűz, illetve a csapágyak sem igényelnek rendszeres cserét. Plusz egy tartós üzemanyag rendszer, ami nem teszi tönkre saját magát. Na ezek a költségek több százezer forintos tételt jelentenek, ezért ajánlott az M47 és ezért van rossz híre (teljesen jogosan) az N47 motoroknak.
máj. 22. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
#9 Tudja mindenki, csak senkit nem érdekel, akinek nem telik rá ne vegyen bmw-t.
máj. 22. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!