Melyek azok az inkább Egyesült Államokban tipikusabb autók, amit megtalálsz a magyar piacon, és alkatrészt, hozzáértő szerelőt is az országban?
Meg értelemszerűen olyan műszaki adottságokkal rendelkezik, amikbe nem fognak bele kötekedni egy műszaki vizsgán.
pl. Ford F150 Raptor
ilyenekre tudtok még példát?
Buick Regal/Encore, a jelvényen kívül ugyan az mint az Opel Insignia/Mokka, Chevrolet Impala/Camaro, ezeket forgalmazták itthon anno.
A BMW X5-öt az USA-ban szerelik össze, de a többi modell is ugyan úgy jelen van Európában mint az USA-ban, Audi szintén.
Volkswagennél a Jetta még megtalálható kint, illetve az Atlas amit az Eu-ban nem forgalmaznak. A Jetta és a Passat máshogy nézett ki mint az európai, ennek ellenére láttam már itthon eladó USA piacos Passatot.
Mazdákból is ugyan az, kivéve hogy az USA-ban nincs 6-os és 2-es valamint 2-es hybrid (a Yaris alapú), az Eu-ban pedig a CX-9-est és a CX-50-est nem lehet kapni.
Koreai vonalon is hasonló a helyzet, a weboldalakon minden fent van.
#4
A Mazda 6-omat nyaron adtam el, vadi ujonan vettem 2012-ben San Diegoban. Es vettem helyette egy masik Mazda 6-ot, szinten ujonan, szinten San Diegoban, szinten a Mazda dealertol.
Kerdezo, egy U.S.-ban vett auto mindig fenn fog akadni Magyarorszagon
a muszakin, mert itt masok a szabvanyok, masok a muszaki kovetelmenyek. Hogy csak a legegyszerubbet mondjam, a fenyszorok.
Ezen kivul mondjuk veszel 25ezerert itt egy autot, mondjuk egy Nissan Sentra-t. Utana rakoltesz kb 5ezret, hogy athajozzak az EU egyik kikotojebe. Ott kifizeted az EU vamot, majd hazavezeted Magyarorszagra, ahol kifizeted a magyar vamkezelest es az afa-t, valmint a magyar szabvanyoknak megvelelo atalakitast. Es akkor maris van egy kis-kozepkategorias autod kb 40ezer dollarert, amit Magyarorszagon meg tudtal volna venni kb 7 milliobol, de, mert az usabol viteted haza, igy 15 milkaba fog fajni.
"a muszakin, mert itt masok a szabvanyok, masok a muszaki kovetelmenyek. Hogy csak a legegyszerubbet mondjam, a fenyszorok."
Na én is pont erről beszélek, de pl. a Fordnál fogsz kapni olyan Mustangot vagy Raptort, amit európai piacra gyártottak, és a magyar műszaki követelményeknek megfelel. Gondolom.
Abba nem kötnek bele, ami át van alakítva az EU előírásokra, ami nincs, abba belekötnek. Ez ilyen egyszerű képlet.
Újat nyilván olyat kapsz, ami EU piacra készült. Bemész a szalonba és kész.
"Újat nyilván olyat kapsz, ami EU piacra készült. Bemész a szalonba és kész."
Jó igen, de erre is irányult a kérdés, hogy melyik ezek a modellek, mert a Ford szalonba minden további nélkül fogsz kapni új Raptort, de a Toyota-ba Tundrát már nagy valószínűséggel nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!