Reggel 5-kor, amikor alig van forgalom, miért kell 30-40-nel tötymörögni? Többi lent...
...városban, kivilágított száraz úton, jó látási viszonyok mellett. Mikor az ember nem azért kel 4-kor, mert nem tud aludni és épp akkor támad kedve sétakocsikázni. Akkor miért kell 30-cal cammogni?
Hozzáteszem nem vagyok egy agresszív száguldozó sofőr (de gondolom a válaszokban jól megkapom majd a magamét). 2000 óta rendszeresen vezetek és még csak bírságot se kaptam soha. Mindig betartom a sebességhatárokat, 30-as táblánál képes vagyok fékezni. De ha ki lehet használni az 50-et, nincs forgalom, sietne az ember, akkor miért találkozok rendszeresen ilyen szüttyögőkkel?
Kb ilyen válaszokra számítottam. :D
Nem panaszkodásnak szántam, csak ötletet szerettem volna meríteni, hogy mi járhat a másik fejében aki ilyen körülmények között is 30-cal andalog hajnalban.
"A hajnali szürkület egyébként nem a "jó látási viszony" kategória, szerintem rosszabb, mint az éjszaka."
Decemberben reggel 5-kor szürkület lenne?!
"Béna vagy előzni, vagy mi a probléma? Nincs nyomaték az autódban?"
350 Nm nyomatékom van 1500-as fordulattól. Tisztában vagyok vele hogy nem versenyautó, de már kellemesen meg tud indulni. Csak mint írtam, nem szoktam akkor sem szabályt szegni, ha nem látja más, vagy nem veszélyeztetek mást. Így ilyenkor sem szoktam záróvonalon, zebrán, kereszteződésben előzni.
Hozzá tenném, nekem a céges kocsi amíg nincsen felmelegedve üzemi hőfokra a motor és az olaj, megtorpan nagyobb gázadásra, meg alapból érezhetően nem szereti ha hidegen taposom neki.
Onnantól, hogy megvan a hőfok oda lehet neki lépni. Addig viszont nem fogom legyilkolni azért mert valami idegbeteg nem volt képes időben elindulni.
Másrészt van hogy egyszerűen nem sietek. És akkor mi van?
Mások is pont leszarják a többi közlekedőt és úgy tesznek mintha csak az övék lenne az út és mindenki maradjon otthon, mert ő sietni akar. Ha nem tetszik neki, hogy mások is vannak az úton akkor maradjon otthon ő.Menjek home office-ba vagy mit bánom én.
Amúgy is 99%-ban a fene nagy sietőket utolérem a következő lámpánál, mert én kilométerekről látom, hogy piros, ők meg úgy nyomják mintha az életük múlna azon, hogy hamarabb állhatnak meg mint én.
Félreértés ne essék, nem vagyok "cammogó" de ésszel közlekedem. Főleg hogy tudom hol van az a hely, ahol lehet nyomni neki és 60-65 belefér. Meg tudom hogy hol vannak azok a helyek ahol hiába nincsen korlátozás inkább megyek 40-el fékkészenlétben.
"mi járhat a másik fejében aki ilyen körülmények között is 30-cal andalog hajnalban"
Az én fejemben az jár, hogy szeretek nyugodtan autókázni, mert időben elindultam, nem sietek. Pont ugyanúgy jogom van nem sietni, mint a másiknak sietni.
És inkább ülök 30 percet az autóban minthogy odaérjek 20 perc alatt és 10 percig pislogjak magam elé.
És pont azért szeretem kerülni a forgalmat, mert akkor nem arról szól, hogy "haladni kell" mert visz a forgalom magával, hanem elandaloghatok nyugodtan, mert az a pár sietős majd kikerül.
Ez ugyanolyan mintha azt kritizálnád, hogy mi a jó abban, ha valaki csak téblábol meg sétálgat az utcán, hát miért nem célirányosan rohan éppen valamerre mint mindenki más.
A leggyakoribb
- elindult full párás szélvédővel, lóf. nem lát
- még részeg, "nehogy megallitsa a rendőr"
- nyomkodja a telefonját
- rohadtul ráér, leszar mindenkit
Amikor indokolt lenne:
- Házszámot, utcát, telephelyet keres
- ismeri a zöldhullámot, és az 30-ra van belőve, sok ilyet ismerek
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!