Szerintem csak a párától van. Nekem már 6 éve megvan az ugyanilyen 8 szelepes 1.6 -os motorral szerelt skodám, és mindig volt a betöltősapkánál kávés trutyi, miközben már 60 ezret beletekertem, víz nem fogy, olajat évente cserélek és amit leengedek, az ugyan koszos, nem vizes. Év elejétől nemcsak helyben használom, mert akkor még meg is érteném, de most 30km-re járok vele dolgozni, és ugyanúgy ott a trutyi mikor töltök utána az olajnak, de csak ott fenn.
2022. dec. 11. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 A kérdező kommentje:
Nem olajos egyántalán, és ma amikor elindultam vele még “nehezen” is melegedett nem érte el a 90 celsius fokot sem. És van fűtés is.
2022. dec. 11. 20:54
4/8 anonim válasza:
Ez is valami németautó okosság lehet, mert valami oknál fogva pl a franciáknál ilyet egynél se láttam.
Megkockáztatom, egy 50 tagú mérnökbrigád agyalt ezen, hogy a mókus feleslegesen hordja a szakszervizbe a verdáját.
Igen, sima pára, amit felköhög a kartergázzal a szelepfedélre belül.
2022. dec. 11. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
tegnap 60km, ma meg 16 az pont elég ahhoz hogy kidolgozza ha csak pára. akkor lesz ilyen ha csak ilyen 1-3 kilómétereket mész és leállítod, aztán visszahül és újra..
2022. dec. 11. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 A kérdező kommentje:
#5
Csütörtökön mentem vele 60km-t
2022. dec. 11. 22:03
7/8 anonim válasza:
AZ a baja hogy fos német .
Valóban a francia motorok nem ilyenek.
2022. dec. 12. 05:30
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
#7 Á a francia motorok nem ilyenek, azokra biztos az alapvető fizika és kémia sincs hatással🤣🤣🤣
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!