Gyújtáskimaradás probléma. 1-es henger nem megy, gyertyák kicserélve, gyertyakábel kicserélve, szikra van mindegyiknél, katalizátorom izzik, pillanatok alatt tűz piros, rendesen jön a füst onnan, mit cseréljek még ki rajta? Mi lehet a gond vele?
Alapjáraton felpörög 3 ezerre, aztán majd 1-2000 között ugrál, néha ledadog, van hogy le is fullad de az ritkábban.
Légtömegmérőre gondolok még, hátha… vagy pillangószelep… nem tudom, fogalmam sincs merre keressem a hibát.
Tippelgess még és cserélgess hol ezt hol azt.
Lehet hogy jó lesz majd.
Ha tényleg azt csináltad amit gondolsz (gyujtás alkatrészek cseréje JÓRA, megfegfelelő szikravizsgálat), akkor sok lehetőség mellett arra tippelnék, hog az 1-es hengerben nem zár a kipufogószelep.
Amit egyszerűen meg lehet vizsgálni. Eszközigény szerint csökkenő sorrendben:
- kompressziómérés
- zárt szelepeknél sűrített levegő befújás a gyertyanyíláson. Figyelni kell, hogy hol jön ki.
- egy-egy gyertyát bennehagyni és összehasonlítani az indítózás fordulatszámát
- csak egy hengerben legyen gyertya és körbe kell forgatni a motort. Akár sebességben a felemelt kereket forgatva. Minden hengernél egyforma az ellenállás?
És még egy dolog: ha úgy vizsgálod a motort, hogy szikra van, de az nem tud átütni a testre, akkor az lehet, hogy a trafón belül üt át. Ettől az új trafó is rögtön tönkre mehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!