Vészüzem dízelben ?
Sziasztok!
Volvo C30 1.6D2 tud olyat művelni, hogy egy nagyobb út után (előtte egy nagyon átfogó injektor-kuplung-lendkerék-váltó felújítás/csere történt szépen) viszonylag sok városozás után kivittem és bejelzett a check engine és mintha vészüzembe állt volna?
Azóta a turbó csökkentve tölt stb.
Ez mi lehet ez a jelenség ? Egyszer már volt ilyen, egy közel 2000 km-es út első pár tíz km-ében tette magát vészüzembe, aztán mintha regenerált volna egy szépet és utána ment mint a nyúl.
Lehetséges, hogy most megszakítottam a regenerálást és ezért tett így ? Tudom, ki fogom olvastatni a kódot, de addig városban muszáj járnom vele napi használatra egy-két hétig.
Érdemes kihúzatni egy komolyabb szakaszon, megnézni megtörténik-e, mint anno h észhez tér ?
27F
Első köszönöm, átvészelem de muszáj mennem vele még egy hetet, aztán utazok el és azután foglalkozok vele.
Második, tévedsz. Pláne hogy leírtam h D2 , facelift-be az újabb 1.6 került. 100% h van benne.
#3 Írtam én is, hogy nem biztos, hogy igazam van, de amúgy meg nem tudom mi köze van hozzá, hogy újabb, én is arról beszélek. A D2 az egy 1.6 HDI, francia. Konkrétan a Volvoval nincs sok tapasztalatom, de 1.6 HDI-t láttam eleget. Ezért írtam, hogy SZERINTEM nincs vészüzemmód, mert azokban még soha nem találkoztam vele, akármilyen problémájuk volt, például még turbónyomás vesztésnél sem dobnak vészüzemmódot.
Ettől függetlenül direkt hozzátettem, hogy lehet tévedek, de ezen a ponton már csak ismétlem önmagamat, ha elsőre nem értetted meg, akkor harmadjára sem fogod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!