Goodyear Vector 4 évszakos gumiról tapasztalatok?
A kérdésben említett 4 évszakos gumiról kinek mi a véleménye, tapasztalata?
Használható nyáron 30 fokban illetve télen -10 fokban is?
Saját autóra gondoltam ezt a típusú 4 évszakos gumikat.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Goodyeart soha többet nem veszek. Vector 2. generációja volt az autón, amit nyáron vettem. 4 évesek lesznek a gumik, és ki kellett dobni. Az első kerékről töredeznek le a mintablokkok. Vizes úton harmadikban elkapar, gyakorlatilag veszélyes mértékben elvesztette a tapadását.
Előtte nyárival szívtam meg(Eagle F1 as. 3), azt újan vettem. Mintha taknyon ringatózna az autó. Az oldalfal vékony, sérülékeny, és semmi tartása.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Még annyival kiegészíteném, hogy én egyébként 4 évszakos párti vagyok. Vredestein Quatrac mellett döntöttem. Volt korábban Quatrac 3, van a családban több autón Quatrac 5, és eddig nem volt rá panasz. Én most az újat vettem, aminek simán Quatrac a neve. Augusztus végén került fel, így a legnagyobb kánikulában még nem tudtam tesztelni, és még a tél is hátravan, de eddig nem tudok rá rosszat mondani. Sajnos az csak évek múlva derül ki, hogy kopás és öregedés szempontjából mennyire jó választás.
A másik jelöltem a Michelin Crossclimate 2 volt, de úgy gondoltam, hogy nem annyival jobb, mint amennyivel drágább, és még nem tudom, tartósan marad-e az autó vagy a jelenlegi kerékszett. A Hankook négyévszakosa is jól teljesít, de felhasználói vélemények alapján zajos, ezért elvetettem.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Előtte nyárival szívtam meg(Eagle F1 as. 3), azt újan vettem. Mintha taknyon ringatózna az autó. Az oldalfal vékony, sérülékeny, és semmi tartása."
Érdekes, mert nekem is ez van fent már 5 éves. Sőt az előtt az elődje: Asymmetric 2-t használtam és az is tökéletes volt. A mostanival voltam vezetéstechnikai tréningen és ott is jól teljesített. Soha nem jön zavarba az autó, úgy fordul mintha sínen húznák. A másik autómon Bridgestone van. Na az egy katasztrófa ehhez képest!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
#7, szintén 225/45 R17, nem egy ritka méret. A 2. generációs volt nekem XL. Azzal csak annyi negatívumot tapasztaltam, hogy bizonyos sebességnél dübörgött. Igaz ehhez lehet az is hozzájárult, hogy gyárilag sport futóműves volt az autó, elég kemény adaptív lengéscsillapítókkal. A 3. generációs már sima volt. (Ugyan ez a méret, ugyan erre a gyári felnire került.) Azzal már nem volt ilyen gond. Autópályás ingázásra, 200 km-es etapokra használtam én is.
A másik autón már várom, hogy elkopjon a Bridgestone és ledobhassam. Az Eagle F1 Asymmetric aktuális generációját fokom rá venni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!