Goodyear Vector 4 évszakos gumiról tapasztalatok?
A kérdésben említett 4 évszakos gumiról kinek mi a véleménye, tapasztalata?
Használható nyáron 30 fokban illetve télen -10 fokban is?
Saját autóra gondoltam ezt a típusú 4 évszakos gumikat.
Goodyeart soha többet nem veszek. Vector 2. generációja volt az autón, amit nyáron vettem. 4 évesek lesznek a gumik, és ki kellett dobni. Az első kerékről töredeznek le a mintablokkok. Vizes úton harmadikban elkapar, gyakorlatilag veszélyes mértékben elvesztette a tapadását.
Előtte nyárival szívtam meg(Eagle F1 as. 3), azt újan vettem. Mintha taknyon ringatózna az autó. Az oldalfal vékony, sérülékeny, és semmi tartása.
Még annyival kiegészíteném, hogy én egyébként 4 évszakos párti vagyok. Vredestein Quatrac mellett döntöttem. Volt korábban Quatrac 3, van a családban több autón Quatrac 5, és eddig nem volt rá panasz. Én most az újat vettem, aminek simán Quatrac a neve. Augusztus végén került fel, így a legnagyobb kánikulában még nem tudtam tesztelni, és még a tél is hátravan, de eddig nem tudok rá rosszat mondani. Sajnos az csak évek múlva derül ki, hogy kopás és öregedés szempontjából mennyire jó választás.
A másik jelöltem a Michelin Crossclimate 2 volt, de úgy gondoltam, hogy nem annyival jobb, mint amennyivel drágább, és még nem tudom, tartósan marad-e az autó vagy a jelenlegi kerékszett. A Hankook négyévszakosa is jól teljesít, de felhasználói vélemények alapján zajos, ezért elvetettem.
"Előtte nyárival szívtam meg(Eagle F1 as. 3), azt újan vettem. Mintha taknyon ringatózna az autó. Az oldalfal vékony, sérülékeny, és semmi tartása."
Érdekes, mert nekem is ez van fent már 5 éves. Sőt az előtt az elődje: Asymmetric 2-t használtam és az is tökéletes volt. A mostanival voltam vezetéstechnikai tréningen és ott is jól teljesített. Soha nem jön zavarba az autó, úgy fordul mintha sínen húznák. A másik autómon Bridgestone van. Na az egy katasztrófa ehhez képest!
#7, szintén 225/45 R17, nem egy ritka méret. A 2. generációs volt nekem XL. Azzal csak annyi negatívumot tapasztaltam, hogy bizonyos sebességnél dübörgött. Igaz ehhez lehet az is hozzájárult, hogy gyárilag sport futóműves volt az autó, elég kemény adaptív lengéscsillapítókkal. A 3. generációs már sima volt. (Ugyan ez a méret, ugyan erre a gyári felnire került.) Azzal már nem volt ilyen gond. Autópályás ingázásra, 200 km-es etapokra használtam én is.
A másik autón már várom, hogy elkopjon a Bridgestone és ledobhassam. Az Eagle F1 Asymmetric aktuális generációját fokom rá venni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!