Miért kell télen agyonsózni az utakat nálunk?
Azért, mert akkor a pajtiknak lesz tavasszal karbantartási melója.
Meg nyáron és ősszel.
Mert attól nem olvad el a hó, jég.
És ha ràesne 1 centi hó, akkor kezdhetnék elölről a szórást.
Mért nem olvasszák el nagynyomású forró levegő turbinával?? :P
Pár másodperc alatt nem hogy elolvad, de el is párolog és száraz marad az út.
Ezt sokszor én sem értem. Főleg tél végén, mikor fagy alig volt, fordul elő felénk, hogy ha kell ha nem szórják ki a sót, mikor fagynak nyoma sincs, csak eső esik. Konkrétan sókásában kell járni az utakon +5, +10 fokban. Valószínűleg a tél végén megmaradhattak a készletek és inkább kiszórják valamilyen ürüggyel, hogy ne kelljen majdnem egy évig tárolni. Ezt már sokszor észrevettem mostanában.
Ami azt illeti, én is indulnék inkább korábban, mennék lassabban, óvatosabban a hóban, jégen, mint a latyakos sóban, amivel tetőig beborítja az autómat az előttem haladó kocsi. De sajnos nincs választási lehetőségünk.
#4, nem egy-két négyzetméterről van szó. Tudod te mennyi a víz fagyás és párolgáshője?! Csak egy két sávos úton pár száz méteren tonnákat kellene megolvasztani és elpárologtatni. Csak ezen a rövid szakaszon több GJ energia kellene. Energiaválság idején nem a legjobb megoldás. Ennél már csak az lenne jobb ötlet, hogy építsünk elektromos fűtőszálakat az utakba. Paks3 nem termelne ki annyi energiát, ami az útfűtéshez kellene!
7: "Energiaválság idején nem a legjobb megoldás. "
Nem lell fegyverkezésre, hadseregre, háborúra költeni, akkor jutna bőven utak fütésére is!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!