Lada futómű változtatás műszakin?
Sziasztok!
A napokban vettem egy 2106-os ladát és nem teljesen vagyok képbe a legális tuning lehetőségekről.
Szeretném sportosítani a futóművet(ha már használom, akkor jól akarom érezni magam).
Az lenne a kérdés, hogy ezek közül bármelyik műszakin kizáró ok lehet-e: Tokolt híd, A-s tornyok(szépen visszafedve), zöld szilentek áterősített kutyacsontokkal és bekötési ponttal, kayaba ultra sr gátlók(vagy bármi hasonló keményebb), niva/merci rugó(nem lenne ültetve, annyit vágnék hogy megmaradjon az autó gyári magassága)
Nem az érdekel, hogy legális-e, hanem hogy át lehet-e tolni egy normális műszakin ilyen futómű változtatásokkal?
Semmi problema nem lesz, nyugodtan vegyel megy mindent es csinald meg.
Igy ket legyet utunk egy csapasra: neked nem marad penzed benzinre sem es talan abbahagyod ezt a baromsagot, valamint az autodat is kivagjak a muszakin es eggyel kevesebb boyracer veszelyezteti a tobbi kozlekedo testi epseget.
A fölsorolt 5-6 átalakítás közül, ha csak egyet észrevesznek, már el is hajtanak.
Márpedig aki egész nap ilyenek lát, annak azonnal feltűnik minden apró változtatás.
Ezekért egyből kívágnak műszakin .
Még a poliuretán szilentek is neccesek. Talán a keményített gátló az amiért nem ugranak annyira .
Nekem műszaki előtt a kis 2101-esből ugrik ki a 8 lamellás sper , a komplett koni futómű és egyedi kovácsolt rugók , na meg az komplett motor és megy bele vissza az összes gyári cucc , vizsga után meg rakok bele vissza mindent .
A gyári 1300 köbcentis motor helyett egy 1.6-os havassy motorral megyünk dupla weber karbikkal és bmw e36 komplett tárcsafék szett van rá faragva .
Keréken 164.7 lóerőt tud bőven elég játszós autónak .
Persze jó zsigulihoz híven fent van a Koppány dob hátul azon kívül 50-es üres cső a rendszer alatta . Na meg már a felni szettem is olyan amiért egy műszaki vizsga biztos, de az nkh-s is fejbe lőne egy szett forgatott golf 2 lemez felni a használós szett alatta . Műszaki előtt 1 hétig szerelek, hogy gyári legyen, utánna meg 1 hét , hogy ismét jó legyen .
Egyedül a poli szilentek maradnak mindig benne azokért eddig a kutya sem szólt , de már nelásskirács sem lehet műszakin rajtuk , jaa és lökhárítóknak is rajta kell lennie műszakin
#7
Miért is kell(ene) kiszerelni a spert, egy műszaki vizsga előtt? ;)
#7.
Ez egy logikus válasz, (lehetne)
Ám az a helyzet, hogy jártam már néhány vizsgabázisn, de még sehol sem láttam jégfoltot, sárcsomót vagy pocsolyát a mérősoron, vagyis olyan helyet, ahol kipörgött volna az egyik oldal. Továbbá mindenhol kiteszik az 5km/h sebesség korlátozó táblát, szóval kicsi a valószínűsége annak, hogy egyik állásról a másikra menet egy sper beakadjon.
Visszakanyarodva az eredeti kérdéshez, nem kizáró ok a műszaki vizsgán, ha a normál diffi helyett sper van az autóban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!