Úgy olvastam egy ezzel foglalkozó honlapon, hogy colonként 0,2 bar-t érdemes a gyári értékhez hozzáadni. Az én gyári értékem 2,1 bar, tehát 2,4-re kellene fújni. Azonban én ezt sokallom, inkább akkor maradnék a köztes értéknél, 2,2-nél.
Maradj a gyárinál! Ettől eltérő nyomás meg csak akor kell ha sok utassal vagy csomaggal mész. Általában a guminyomásokhoz tájékoztató van, az autók üzemanyagbetőltójének fedelén.
2022. nov. 13. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
4/15 A kérdező kommentje:
2,2-n hagyom, mert a 14 coloshoz ír 2,1-et, de az enyém 15 colos.
2022. nov. 13. 10:43
5/15 A kérdező kommentje:
De az is lehet, hogy 2.3-ra fújom, meglegyen a 0.2 bar különbség a 14 colhoz képest.
2022. nov. 13. 10:50
6/15 anonim válasza:
Nem fogsz észrevenni néhány tizednyi különbséget.Ha 2.5 re fújod sem lesz semmi baja,viszont csökken a gördülési ellenállás-könnyebb lesz kormányozni és csökken a fogyasztás.
2022. nov. 13. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
7/15 anonim válasza:
#5 Inkább nézz utána a kocsid leírásában. Nekem pl elöl teljesen mindegy, hogy 14 vagy 15-ös, ugyanúgy 2 Bar-ra kell fújni , és csak akkor kell több ha meg van pakolva.
Magában az autóban is ott van, vagy az ajtóban, vagy a tanksapkán belül... valahogy megtalálod. Ott lesz, hogy milyen leterheltséghez mit ajánl. Azt kövesd.
2022. nov. 13. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
9/15 anonim válasza:
Legjobb ha gyári értékre fújod. Ennek ismeretének hiányában, a legtöbb autónál 2,2-2,5-tel nagyon nem lősz mellé.
Nekem a téli szett 195/65R15-ös, amit 2,3-2,4 barra fújok. A nyári 225/45R17, ezt 2,5-2,6-ra. Igaz én legtöbbször jó minőségű autópályán járok. Kátyús útra, városba, rossz mellékutcákra biztos, hogy egy kicsit ballonosabbra hagynám.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!