Milyen elektromos hibák szoktak lenni a francia autóknál vagy a németeknél?
Figyelt kérdés
Mennyire súlyos ok ezek a problémák? Megáll útközben az autó?2022. nov. 10. 14:19
1/4 anonim válasza:
Ennyire primitív kérdést hogy tud valaki kiírni?
Erre nincs válasz. Képtelenség így behatárolni.
3/4 anonim válasza:
Igen, valóban nem túl jó a kérdés, de azért 1-2 esetben vannak jellemző típushibák. Pl. a 2000-es évek elején a Peugeot/Citroen duó esetében a BSI (komfortelektronika) elég sűrűn tönkrement, első generációs Citroen C5 esetében a légrugó elektronikával volt gyenge pont. Német oldalon pl. az 1.9 PD TDI-k esetében a PD elemek olajban úszó csatlakozói elég sűrűn adták fel, mert az olaj megette a szigetelést a kábeleken.
4/4 MGéza válasza:
Legtöbbször jeladó hibák. Oktató Clioja például egy pici korrózió miatt nem indult, szerelő széthúzta, kitakarította és kész is volt. De a modern autók mind agyon vannak elektronizálva, jeladó figyel mindent, csak egy nem jelez vissza ami fontosnak számít és nem mehetsz sehová... De ez nem csak francia vagy német, hanem manapság az összes többi betegsége is.
Megállni alattad viszont nagyon ritkán fog bármelyik is, kezdetben(állítólag!) voltak ilyenek, de leginkább max egy vörös cheek lámpát kapsz, nem fog állóra fékezni az autópálya közepén, a gyártók is rájöttek közben hogy ez igen rossz ötlet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!