Hagyományos szívódízel motornak motorfék üzemmódban van-e többletfogyasztása az alapjárati üzemmódhoz képest?
Édesapa a hülyézés nem érv.
Mond meg nekem honnan tudja a nem computeres dízel,hogy mikor motorfékezel és mikor állsz!
Istenem, ekkora barmot.
Komolyan mondom, az autók motorja okosabb, mint te.
FOGD MÁR FEL, HOGY MOTORFÉKKEL MENVE NEM FOGYASZT SEMMIT SEM AZ AUTÓ!
"Egyértelműen sebességben kell hagyni az autót, és úgy gurulni - amennyiben a fordulatszám relatíve magas. Ez az úgynevezett "tolóüzem", amikor a motorvezérlés egyszerűen teljesen elveszi az üzemanyagot a motortól, és teljes motorfékkel gurul az autó. Ha a fordulatszám leesik egy bizonyos érték alá (általában 1500 f/perc körül) - vagy bizonyos típusoknál a kuplungpedál megnyomására - az alapjárati keveréket visszaadja a motor, megelőzendő a motor leállását.
Üresben gurulva az alapjárati üzemanyag-mennyiség mindenképpen bekerül a motorba, a fentihez képest teljesen feleslegesen."
Ujabb észérv okos barátom a "barmozás"..
Tehát visszatértünk a kérdésre computer nélkül autóban honnan tudja a motor a fordulatszámot?
A fenti idézet az "ujabb" tipusu dizelekre valóban igaz.
Hacsak nem egy vakuum kapcsolórol.
Ha észrevetted én egy csunya szót sem irtam.
AZ a baj az ilyen emberekkel mint te,hogy nem képes higadtan érveket ütköztetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!