Dízel személyautóba megéri drágább akkumulátort venni?
Mondjuk abszolút nem normális 1-2 évenként akksit cserélni.
Ott valami más baj van.
2011-es autóm van, konkrétan a gyári akksi van benne (most érzem azt amúgy, hogy mintha kezdene döglődni).
Ha 2 évente akksicsere van, akkor más probléma van ott.
Exide aksiból a legnagyobbat, ami belefér.
Két évente aksit cserélni, ilyent még nem hallottam.
Vagy túltölt, vagy éppenhogy, de valami nem kerek. Esetleg az indítás nem pöccre megy? Mert ha tekerni kell, az bizony pik-pak hazavág mindent.
Ez így van, a kamionoknál is a Banner meg a Varta egy kalap szart nem ért, fél évig jó ha bírta.
Az Exide az tökéletes volt.
De nekem a kis autómban is 3 év volt a gyári VArta, utána az Exide 9 évig bírta.
AZ 1.-t miért pontoztátok le.???
Ha 1-2 évente kidöglik az akku, ott valami nem oké.
Vagy nagyon rövid utakra jársz, vagy nem 100-as a generátorod, vagy valami elektromos probléma miatt folyamatosan szívja. 95%, hogy nem az akku hibája.
Nem méretezed alul? Mekkora kapacitású akkut veszel? Vartából melyiket vetted? Black, Blue, Silver? Nagyon nem mindegy!
Szintén dízel autóban nálam egy 77Ah-s Bosch S5-ös 9 évig elvolt. Tavaly ősszel cseréltem egy Exide Preimum, szintén 77Ah-sra. Eddig ezzel sincsen baj. A másik autóm szintén dízel, egy 90Ah-s AGM Varta van benne gyárilag. Most lesz 5 éves. Lekopogom, de semmi baja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!