Az a baj velük hogy nagyon sok km után térül meg a ráfordított összeg. Tehúát egy magán embernek aki keveset megy nem éri meg, hiába olcsóbb ez.
Vinni kell külön vizsgázni a rendszert és csak úgy mehet műszaki vizsgára is.
Mély garázsokba se lehet leállni.
De sok szerviz se vállalja el a gáz rendszer miatt.
Volt pár gázuzemű autóm, egy magyar rendszámos, három német, Audi a4 1.6, Mitsubishi Outlander 2.4, Volvo V50 2.4 és G Astra 1.6
1. Megtérülés, kit érdekel, gázra szerelve vettem őket mind jó áron
2. Harmatgyenge motor, ilyent egyiknél sem tapasztaltam
3. Mélygarázs, nem sűrűn járok olyan helyen, de volt,hogy bementem, a magyar rendszámosnál műszaki után vettem is le az lpg-s matricát, a németnél eleve nem volt
4. Műszaki,nem viheted bárhová, de fél perc google-zés után megtalálod azokat a helyeket ahová igen
5. Szerelők nem vállalják, ilyennek sem találkoztam még, pedig a Mitsubishin hegeszteni is kellett a hátsó tengely körül
Én egyrészt azért nem szeretem, mert kevés kivétellel (pl. Dacia Logan LPG változat) ezek nem gyári megoldások, hanem ezzel foglalkozó cégek külön csinálják. Ennek így kisebb a megbízhatósága, meg amúgy sem szeretem a nem gyári megoldásokat.
Másrészt nekem nem ér meg annyit a bonyolitással járó plusz hibalehetőség. Többet számít az egyszerű karbantarthatóság és a megbízhatóság, mint hogy valamennyit ilyeneken spóroljak.
Mert régen rengeteg sufnituning garázs varázs átalakítás volt ami muszerezettseg és szakértelem hiányában xar is lett, betegaggya téve az autót. És ez terjedt el, mert olcsojozska utána a gázt szidta, nem a saját hülyeséget.
Ha minőségi átalakítás van akkor nagy is jó a gázos autó. Lsd Lengyelország...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!