Miért gyártanak még sedanokat, kombikat?
Mikor köztudott, hogy ezek elavultak, szerepüket vesztették a mai modern, kényelmesebb, praktikusabb, szebb SUV-ok mellett.
Minek bohóckodnak még az autógyártók sedanokkal, kombikkal?
"Nos, a SUV nem terepjáró. Nem véletlen a "városi terepjáró" elnevezés. Alacsonyan van az alja, nem mész ezzel a földúton sehova... "
Tehát a linkelt Sportage ugyanolyan alacsony autó, mint pl. egy Passat, vagy 5-ös BMW?! Hm... érdekes. A műszaki adatok nem ezt mutatják.
Munkám miatt gyakran járok a Kecskemét melletti erdőkben, vagy a Mátrában erdei utakon. A cég egy sima kombi autót ad. Sokszor sajnálom szerencsétlen autót ilyen körülmények között. Egy Dacia Dustert kevésbé sajnálnék még ha csak 2 kerék hajtású SUV is lenne. Vagy pl ezt a Sportaget.
Nyomvályús földútra nem kell feltétlenül terepjáró felezővel, differenciálzárral, összkerékkel. Ez még messze nem kémény terep, ahova kifejezetten terepjáró kellene. Egy szőlőhegybe sem kizárólag egy Pajeroval lehet feltétlenül felmenni. De az, hogy nem ér le a kocsi alja, nem csiszolod az alvázat a murván, kicsit jobban kapaszkodnak a nagyobb kerekek, nem hátrány. Városba, ne adj isten autópályára viszont tök felesleges. Nem értem oda miért erőltetik.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!