Hirdetésben mit jelent az, hogy nyugati importra gyártott?
Figyelt kérdés
Miért fontos ezt kiemelni? Jár valamilyen előnnyel/hátránnyal?2022. okt. 24. 17:19
1/9 anonim válasza:
Egyesek fejében igen. Valóságban nem.
3/9 anonim válasza:
Exportra, nem? Amúgy régen azt jelentette, hogy sokkal szigorúbb volt a minőségellenőrzés és/vagy minőségibb anyagokat használtak.
4/9 A kérdező kommentje:
Igen, export lesz az. Mindig keverem a kettőt, amikor írom le.
#2 Magyar rendszámos, Lada, ha erre vagy kíváncsi.
2022. okt. 24. 17:33
5/9 anonim válasza:
Jahogy Lada... nos, a nyugatra gyartott darabok kicsit mas (magasabb) felszereltseguek voltak, papiron jobban ellenoriztek oket. Ennek ellenere nem vennek Ladat akkor se, ha nekem fizetnenek erte...
6/9 A kérdező kommentje:
Egy Ladában mi lehetett, ami magasabb felszereltségnek számított? :D Nem tudom elképzelni mi volt abban az időben, amit extraként tudtak adni. Se klíma nem volt még, se ülésfütés, se elektromos berendezések, semmi.
2022. okt. 24. 17:58
7/9 anonim válasza:
Pl. volt egy Fiat Cromám. Meghibásodott a vízszivattyuja, csak a torinói gyártól sikerült kideríteni, hogy ezt a szériát csak Svájcban forgalmazták.
8/9 anonim válasza:
Lehet párnázottabb volt az ajtókárpit :D
9/9 anonim válasza:
A nyugati exportra gyártott Ladákban voltak olyan felszerelések, amik a KGST-be szánt darabokon nem voltak elérhetőek. Például már a '70-es évek végén, a négykörlámpás 2106-okba és 21061-ekbe is szereltek ötfokozatú váltót, általános volt a vákuumos fékszervó (a keleti kiviteleken csak az 1500-as és 1600-as motorokhoz járt minden esetben, a kicsiknél nem mindig), volt fűtőszálas hátsó szélvédő, a kombikon hátsó ablaktörlő, a kockákon fényszórómosó törlőlapáttal, néha előfordultak merevítőgerendás oldalajtók (bár ez inkább az észak-amerikai exportkivitelekre volt jellemző), a 2106-okon és származékain a hátsó sárvédőn megvolt és működött is a piros oldalsó jelzőfény. Persze ennél komolyabb dolgok is előfordultak. Nyugati exportra létezett gyárilag kétszínű fényezés, ahol a tető és oszlopai világosabbak voltak, illetve lehetett kapni műbőrrel burkolt tetővel is a Ladákat. Ez azért volt jó, mert a derék volgai csatalovaknak csak a tetejük nem rohadt, de a burkolat ezt is elősegítette és amíg szét nem égette a nap, takarta is a rozsdafoltot. Illetve nyugati exportra lehetett kapni a körlámpás kombikat (2102) nagy motorral és a 2103, illetve 2106 belső terével is. Ide, a KGST-be nem nagyon jutottak ilyenek, csak a kocka kombinál (2104) vált általánossá, hogy 1500-as motorral is meg lehetett őket vásárolni, ott viszont szinte csak nyugatra mentek azok a kivitelek, amiket a 2107 hűtőrácsával, motorháztetejével és lökhárítójával szereltek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!