Melyik gumigyártó gyárt legjobb ár-érték arányban?
Olyan gumikat szeretnék venni az autómra, amik olcsók, mégis jó minőségűek.
Milyen márkákat ajánlotok?
Látom jól elválaszolgatsz magadnak, ebből is látszik mekkora ökör vagy.
Szakmailag nézve annyit a probléma, hogy a te "díjnyertes" gumid, azon kívül, hogy drága (marketing miatt) és valamivel jobb, mint a többi, más haszna nincs. Kb azt is az első fél évig, maximum 1 évig tudja, utána romlik a fékút. Javaslom látogass el az ADAC-ra, ha te 100 km/h-ról satuzol, akkor nem az 5 méter különbség fog dönteni ezt kéne felfogni első körben. Bármelyik középkategóriás gumi teljesen alkalmas a normális vezetésre, elég sok autót vezettem ahhoz, hogy ezt bizonyítsam. A balesetek 99%-nak semmi köze a gumihoz, gumi minőségéhez.
Az a helyzet, hogy az ócska gumi/télen nyári gumi mellett nem érv az, hogy valakinek még nem volt balesete. Ha egyedül lennénk az úton, a gyenge tapadást lehetne kompenzálni a kisebb sebességgel, nagyobb féktávokkal. De még ekkor is becsúszhat hiba, senki sem vezet tökéletesen. Csakhogy mások is vannak az úton. Kimennek eléd, besatuznak előtted, stb. Ez olyan dolog, mint a biztonsági öv vagy a bukósisak. Nem érv, hogy eddig nem csatoltam be, nem hordtam, akkor eztán sem kell, hiszen nem haltam meg. Akármelyik pillanatban, a másodperc tört része alatt dőlhet el az életed. Ezt sokan nem ismerik fel, amíg nem történik meg velük vagy közvetlen környezetükben valakivel.
Nincs olyan, hogy tökéletes gumi, ezt tudni kell. Mindig van kompromisszum. Ha van téli és nyári garnitúrád, akkor a mostani, átmeneti időszakban fogsz kompromisszumot vállalni. Négyévszakossal leginkább nyáron, kánikulában leszel hátrányban. A magyar télre bőven elég, sőt jobb is lehet, mint egy téli. Azt gondolom, hogy ezzel spórolni nem bűn, ha keveset autózunk (és nem járunk havas hegyekbe), viszont négyévszakosból a legjobbak közül érdemes választani.
Jó hát ócska gumit eleve nem szabad venni, azért a közép kategóriát el kell érni, akárhogy is nézzük.
Alapvetően egyetértek veled, kivéve abban, hogy nyáron szär a 4évszakos. Szinte édes mindegy milyen gumi van fent nyáron, nincsenek szélsőséges csúszási lehetőségek, nincs hideg stb... esetleg magaddal cseszel ki a fogyasztás miatt. A 4évszakosnak is azért téli a mintája és azért kap M+S besorolást, mert a két évszak közül a tél a szélsőségesebb, a nyár az ilyen szempontból lényegtelen. A nyári gumikon barázda sincs nagyon, ami a fékezésnél megfogjon speciel.
#19 vagyok, feltettem újra a képet, immár EXIF adatok nélkül, mert az úriember a címemet tudakolta, némi "elbeszélgetés" céljából, mivel privátban elküldtem oda, ahova való.
Szóval a kép.
Ha csak egy kicsit is értelmesebb lett volna, nem üzenetet ír, hanem a képből kihámozza a koordinátákat, beírja a naviba, és meglátogat.
Gondolhattam volna rá, hogy csak exif nélküli kép mehet megosztásra, csak elfelejtettem.
Nem baj, gyökérke. Mégis te kapod sorban a nulla százalékokat, nem én.
35 év és félmillió kilométer alatt már jó pár gumit elhasználtam télit is, nyárit is. A négyévszakos Michelin nagyjából tudja a Michelin Energy Saver szintjét (az is a kevés kopásról, és nem a kimagaslóan jó tapadásról volt híres), és jobb, mint a korábban használt Matador, Barum téligumik.
Olvastam, letiltottál. Én is téged. De sehol nem érveltél le, csak fújtad a saját hülyeségeidet. Az ADAC nem érdekel, mert az egyik évben kihozták a legjobbnak, utána meg lehúzták, az ADAC teszt kb. arról szól, hogy abban az évben épp melyik gyártó kente meg őket a legjobban.
Amúgy is, mit vitázok azzal, aki még egy kép adatait sem tudja megnézni a neten, csak fenyegtőzik azzal, hogy meglátogat...
A sértések privátban történtek, így semmilyen vélt, vagy valós jogod nem sérült, úgyhogy nyugodtan jelenthetsz.
De ha ez nem elég, még le is rajzolhatsz, ki is szinezhetsz...
Mintha bármit számítana, hogy te meg a haverod rányomtok a nulla százalékra, minden körbe nullára nyomlak és jelentelek hülye gyerek :D Leérveltelek mindenben, semmit nem értesz a fizikához, dinamikához, szóval előbb azokra válaszolj, aztán vádaskodhatsz koma.
Vegyél méregdrága gumit a 800 kilós tragacsodra, vedd be a sok marketinget és költsd el a pénzedet feleslegesen, ezek alapján valami 1 bites szobafestő lehetsz, azok vannak ilyen szinten. Gondolom a 60 lóerős kávédarálód is kint van a társkereső profilodnál, ahogy az ilyen suttyóknál lenni szokott.
* Nem érveltelek le ? Kisgyerek olvass már vissza 16-os válasz. Elpofáztam, hogy 99%-ban nem számít semmit a gumi. Ilyen 60-120 lóerős kávédarálókra meg max. 1,3 tonnás autókra teljesen feleslegesen a méreg drága gumi, ezt bárki bárhol bebizonyítja. Bőven elég egy középkategóriás is. Esetleg, ha egy hátsókerekes BMW-vel szeretnél jampizni a lakótelepen vagy versenypályán, akkor megéri a minőségibb gumi, amúgy kuka, felesleges, pénzkidobás főleg az inflációs árak miatt.
A prémium 4 évszakosak verik a télit és a nyárit is bizonyos terepeken, továbbra is javaslom az ADAC összehasonlításokat, ami ugye neked nem számít, de azért az alapján vetted meg a legdrágábbat.
Értelmesen kell azt a nyomorék autót vezetni, gondolom az neked sem megy, hanem padló a következő pirosig aztán satu, had kopjon minden. Elképesztő, hogy emberek mennyire nincsenek tisztába a dolgokkal, és akkor csodálkozunk, hogy ezeket a barmokat ki választja meg, hát ti... -.-
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!